16 bits windows subsysteem ( systeembestand nt geschikt voor msdos en windows toepass

Status
Niet open voor verdere reacties.

jotheshooter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Berichten
3
Wanneer ik een programma, diskette of cdrom probeer te openen verschijnt het volgende bericht:
16-bits windows systeem
c: windows/system32/autoexec.nt
Het systeembestand is niet geschikt voor ms dos en windows toepassingen.

Graag hulp
 
Probeer het volgende eens:

Kijk in je Windows\Repair map of daar ook een autoexec.nt bestand instaat. Zo ja, kopieer dit dan naar Windows\System32 en overschrijf het oude bestand.
 
ik heb inderdaad dit programma autoexec.nt gevonden op repair maar weet niet hoe het te kopiëren naar windows, omdat ik bij kopiëren naar alleen maar de volgende mogelijkheden krijg: kopiëren naar bureaublad, E mail, gecomp. map, mijn documenten, a en e drive. Ik weet niet goed hoe ik dan moet kopiëren naar windows/ system32
 
Beetje verwarrend ;) Je moet gewoon op de "kopieren" knop drukken en dan in de Windows\System32 map op de "plakken" knop :D :thumb: Dus niet "Kopiëren naar"
 
Was en ben een beetje gered met deze repair- methode, maar heb nu het probleem dat ik dit telkens moet doen bij het opstarten van de computer, want dan geeft hij hetzelfde probleem zoals eerder omschreven weer opnieuw.
Moet er misschien iets gewijzigd worden bij de startmodus van mijn computer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan