16 kleuren + hele kleine resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roessingh

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2003
ik snap er niks van. opeens heeft mijn compputer besloten dat alleen de resolutie van 640-480 leuk is met 16-kleuren instellingen. Ik ga zoals ik dat gewend ben naar instellingen bla bla bla, start de pc nieuw op, en dan heeft hij niks veranderd. in het rijtje van de kleuren staat normaal ook nog 32-bit kleuren, die staat er ook niet meer tussen.
heel vreemd, iemand hier een logisch antwoord op?
heb trouwens gewoon win98

van mijn 3d-kaart? die heb ik al heel lang verwijderd, omdat die al lang niet meer goed was....
heb voodoo2 maar ligt het daaraan?

tuurlijk het is toch hardware, wat drivers nodig heeft. windows kan geen drivers vinden en maakt er een standaard kaart van zodoende een lage resolutie

bij de instellingen staat er wel bij dat ik hem op bijv 1024-768 kan zetten....... dus ligt het wel daaraan? want als ik hem daaorm zet en opnieuw opstart, is er niks veranderd

ik heb het opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet.....
andere suggesties?

Nieuwste drivers instaleren van de VGA kaart.

Als dat niet werkt ga dan eens kijken naar andere monitor drivers.

het is een gewoon standaard plug & play monitor... ligt volgens mij iets aan de software... hopelijk geen virus
ik kan ook geen mp3 meer afspelen heeft dat er iets mee te maken? dat ewoon mijn hele systeem verneukt is en at ik het kan gaan format?eren

Ik heb exact helzelfde probleem. Heb ook nieuwe drivers geinstalleerd. Kan het niet zijn, dat de videokaart kapot is?

Geplaatst door p.koenders
Ik heb exact helzelfde probleem. Heb ook nieuwe drivers geinstalleerd. Kan het niet zijn, dat de videokaart kapot is?

en ik ook!, gister deed ie het nog perfect, nu zijn mn kleuren enzo allemaal verneukt, maar als ik mn video kaart ''disable'' doet hij het ineens wel normaal...maar ik heb het vaker gehad... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan