16 kleuren???? help

Status
Niet open voor verdere reacties.

densen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
1
Help ik heb een probleem, na het formateren van mijn harde schijf, 16 kleuren op beeldscherm, drivers gedownload voor mijn kaart en monitor, geinstalleerd en nog niks, heb nvidia vanta of tnt2 als kaart en philips 17 inch 107s21 monitor op windows 98 se. ook geeft hij alles erg groot weer, alsof 14 inch vergroot word. Als ik een handeling heb verricht start ik opnieuw de computer zoals gevraagt, maar dan heb ik de keuze om hem oa. op te starten in veilige modus. heb alles hierboven geprobeerd maar t lukt me niet, help!!!!. originele driver cd voor kaart of monitor zijn erg beschadigt dus heb ik niks aan.
 
probeer de drivers even opnieuw te installeren.
 
Hey Den

Drivers voor de Nvidia videokaart kun je downloaden op de nvidia site. Verder kon ik jullie jammer genoeg ook niet helpen ik heb dit ook nog niet eerder meegemaakt. Ik zal hier nog eens even meelezen zodat ik er ook weer wat van opsteek;)

ps heb je trouwens al geprobeert om de letters te veranderen zodat dat in ieder geval al weer goed is?
En het de kleuren regelaar op je beeldscherm?

Groetjes Anita
 
Laatst bewerkt:
Dit komt wel vaker voor hoor. Probeer Sandra 2004 eens te downloaden en kijk eens wat voor soort videokaart je hebt. Dit is puur een kwestie van de juiste drivers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan