16 kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Hallo allen,

Systeem pent 3 800 met ME.
Onlangs geformatteerd en heb nu nog maar 16 kleuren en dit laat zich nergens aanpassen op de normale plaatsen dan.

Wie heeft een idee?

Mvg Sigma

Ben bang dat je driver van je video kaart niet geinstalleerd is........

Het is ff weten welke videokaartje erin zit , en daarvan de drivers downloaden en installeren .

Grtz Oswaldo.r

Ik sluit mij aan..........drivers van je videokaart. Dan moet je meer kleuren krijgen.

Het is een hercules 4500 en de juiste software is geinstalleerd.
Heb het net even opnieuw gedaan om zeker te zijn.
Overigens heb ik de kaart er later in gedaan en voordat ik de kaart erin deed had ik ook maar 16 kleuren.
Ik heb een CUSL2 MB (815+ICH2)

Sigma

De resolutie kan je wel normaal instellen?

Niet? Dan ligt het toch aan de driver ben ik bang. Ik zou even alles verwijderen. Ook de kaart zelf in app beheer. Herstarten en dan zal ie de kaart zien, verwijs dan naar de lokatie van de driver. (ik zou even een nieuwe downloaden)

Laatst bewerkt:
Nee, ook daar kan ik niets aan veranderen.
Is 640 x 480

Sigma

of de oude nog geinstalleerd, of de kaart in apparaatbeheer. Dus even alle videokaartjes verwijderen uit apparaatbeheer en de software en dan reinstallen met de goede, nieuwe drivers

Ben nog steeds in de weer, maar ga morgen verder.
Alles inmiddels geprobeerd.
Alles verwijdert en opnieuw geinstalleerd. Vooralsnog geen resultaat.

Alvast bedankt en welterusten.

Sigma

Rechtsklik eens op je buroblad -> eigenschappen en dan tabblad instellingen aanklikken.

Wat lees je nu midden in beeld (net iets onder het midden) achter / onder beeldscherm :...................???

Hallo allemaal,

Heb het opgelost, mede dankzij jullie.
Uiteindelijk toch alles maar weer gedeinstalleerd en vervolgens weer geinstalleerd.
Drivers direct vanaf CD door de floppy optie te kiezen en toen ging het goed.

Bedankt.

Sigma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan