160 maar nu 40 :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
hey ik heb een 160GB harddisk .:D

Maar alles van me spullen die instaleer gaat op mijn c schijf waar maar 40 gb op zit en op de G schijf zit nog 109gb en daar is 0 gb van gebruikt.
en van die c schijf is al 39 gb aan gebruikt.
Dus vanochtend wou ik iets instaleren geef die aan teweining schijfruimte hoe kan ik alles bij elkaar zetten als 1 schijf?

Snap er niks van het is trouwens een samsung 160GB harddisk van IDE.

Alvast hartelijk bedankt.

Tja,

dat hangt ervan af hoever je wil gaan om je doel te bereiken......

een progje als Partion Magic schijnt dit te kunnen zonder dat je Windows opnieuw hoeft te installeren (ik ken het progje zelf niet, maar het kan wel daarmee)

Als je geen problemen hebt met een formateeropdracht dan gewoon de XP (??) CD erin en opstarten vanaf CD en vervolgens alle partities verwijderen en daarna 1 nieuwe aanmaken. Je bent wel alles kwijt dat nu op de partities staat als je voor deze laatste optie kiest.

Dat was iets wat je als laatst zei dat ik wou ontwijken.
Want hebben downloads op deze pc staan dat ik niet kwijt wil en zit in examen dus nu vooral niet.:rolleyes:

Dus dat prgje heb nu dingen verwijderd kan nu weer 24,9 gb op maar kan ik dingen zoals prgram files ook gewoon op die G schijf zetten of niet soms?

Je kunt niet zomaar de map program files naar G toe zetten aangezien er in het register dan nog naar C verwezen gaat worden. Wat je wel kunt doen is software deinstalleren en opnieuw installeren en dan voor G kiezen

Ow hartstikke bedankt het is me gelukt heb cod2 opnieuw geinstaleerd en dan op G gezet waar ik een map heb gemaakt met de naam program files.:p

Haha :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan