1600+=>2200 of 2400 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuwtje

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Eeeejjj
Ikga mijn pc (weer) upgraden maar ik heb een vraag.
Ik heb een 1600+ 512mb ddr pc 2700 en een gf4 ti 4200 64mb en ik wil een 2200+ kopen of een 2400+
is er veel verschil?? heeft iemand misschien 2 verschillende 3dmark uitslagen van deze processors???

nou dan zal ik de 2200 nemen maar hoezo upgraden .. je hebt toch een goede systeem . ik had ook een amd 2000 en heb geupgrade naar een 2600 ik merk er wijnig van hoor .... ik zal niet upgraden:D

Hey ik zou ook nog maar wachten met upergraden ..
Dan zal ik over een paar maandjes voor een 3 gig gaan ;).
Net wat Jhonnybos al zegt je merkt er nix van alleen maar met benchmark uislagen ..
( en anders de 2400!!)
Grtz Oswaldo.r

Er zijn alleen 2 problemen:
1.het geld groeit me nie op de rug!
2. de fsb van een 2400+ en 2200+ is 266(zoals op mijn moederbord en die van de 3200+ is 333 duz die draait vast nie op mijn pc of wel?

Nee man maar 2400+ is dan toch de hoogste die ik op mijn pc kan zetten?

Draait een Athlon met 333mhz FSB ook op een moederbord met 266 mhz FSB??

Geplaatst door Juuwtje
Draait een Athlon met 333mhz FSB ook op een moederbord met 266 mhz FSB??

in principe wel maar doorgaans alleen na een biosupdate. Kijk op de site van de fabrikant van het moederbord voor informatie.
Ben het trouwens eens met de anderen, waarom upgraden, waarom wil je dit doen.

groeten joost

Huh? Ik heb al jullie systemen bekeken en jullie hebben ook allemaal hogere maar daar gaat het nie om.
Maar ik wil gewoon wat sneller spellen spelen,
en doom III komt ook over een tijd uit.
Maar wat is een troubred iemand op internet verkoppt er 1 maar ik weet nie wat het is hij zegt dat het een 1800+ is met 2000 mhz(hogere voltage ofzo)

Auw doom III wordt een heel veeleisend spel, zal blij zijn als het met mn videokaart speelbaar is.

Aangezien je alleen je processor wil upgraden ( de rest is zeker niet nodig) is het goed om (als je portemonnee het trekt) een 2500+ met 333fsb te nemen. Anders is de 2200+ degene met een goede prijs kwaliteit verhouding. Kijk idd wel voor een thouroghbred kern, die zijn iets koeler. Een 1800+ op 2000mhz is een zwaar overgeklokte processor vind het een vaag verhaal aangezien deze normaal op 1533mhz draait. Maar goed het zou kunnen. Alleen wat koop je dan precies......

succes

DOOMIII is nog niet uit...wacht nog even, en je koopt voor minder geld een snellere CPU. Welk moederbord heb je? Kun je je BIOS niet upgraden zodat het de FSB op 333mhz laat draaien?

Ik weet niet of dat wel slim is want dan kan hij instabiel worden, maar eigenlijk was de vraag of 2200 en 2400 veel verschillen.

Ik heb net unreal 2 en die loopt perfect dus met een 2400 kan ik doom3 vast wel spelen...

Is een 2200+boxed(met cooler enal) voo r 129 een goede koop?
Zo ja wie wil er een 1600+ met koelr kopen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan