[17-12] Externe HD niet leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

S3nninha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
3
Goeienacht mensuh

Ik zit met een vervelende vraag .
Ik heb namelijk een heel groot probleem.
Gisterenavond is tijdens een bewerking een foutmelding op getreden terwijl hij bezig was met het verzetten van bestanden ( van de Exhd naar een Interne HD).
Sinds kan ik niet meer op Externe HD .
Ze is wel nog zichtbaar bij : Deze computer , Partition Magic en bij Easy recovery .
Hij kan wel geen data meer vinden , ookal zeggen de proggies dat hij vol staat wat niet waar is .
Ik heb op dit forum al wat uitleg gevonden over mijn problemen en al geprobeerd om hem op een andere usb poort te zetten op mijne pc maar nog steeds zonder resultaat .

Ik heb vervolgens een testdrive uitgeprobeerd en de vermelding komt hieronder te staan

Ik hoop dat iemand me kan helpen zonder deze schijf te moeten formatteren aangezien er nog zo'n 250GB aan gegevens op staan die ik liefst niet kwijt wil

Alvast bedankt voor de hulp ;)



Na de bootsectors terug goed gezet te hebben , heb ik deze melding gekregen

 
Laatst bewerkt:
Wat is de inhoud van de bijlage? Ik kan het niet lezen.
 
Is er iemand die mij hier mee kan helpen , zonder dat ik de schijf moet formatteren .
Ik heb zoals je ziet al wat gevonden op dit forum , maar nu kan ik nog steeds niet op mijn HD
Alvast bedankt
 
Hoor je de schijf nog wel draaien?
Wanneer je in apparaatbeheer kijkt, zie je hem daar staan? Zo ja, verwijder hem eens. En herstart daarna je pc.

Wat gebeurt er wanneer je in verkenner de schijf opend?
 
Hoor je de schijf nog wel draaien?
Wanneer je in apparaatbeheer kijkt, zie je hem daar staan? Zo ja, verwijder hem eens. En herstart daarna je pc.

Wat gebeurt er wanneer je in verkenner de schijf opend?


Ik hoor de schijf draaien , elk programma vind de schijf ( niet zonder een hoog cpu gebruik maar dit is na een 30 tal sec over )
Ik heb nu geprobeerd om via search er in te gaan maar deze vindt geen bestanden waarvan ik zeker ben dat die erop staan
Ik ga nu eens proberen om hem te verwijderen en het resultaat zul je hier onder lezen
-----------------
Ik heb hem verwijderd in apparaatbeheer zoals je zei , heb hem opnieuw opgestart maar het probleem blijft nog steeds



Nog heel even verdere info ivm de externe schijf :

Het is een packard Bell van 400GB , ik heb deze bijna 2 jaar in mijn bezit , ze is wel intensief gebruikt maar ze heeft bijna nooit de nacht doorgewerkt ;) .
Er is een uit/aan knop aan de zijkant
Er zit ook een lampje , dit moet groen worden als ze data aan het verwerken is en rood knipperen als ze gedaan heeft , op dit moment staat het lampje op groen en als ik ze wil benaderen veranderd het op oranje .?

Verder info op

http://nl.packardbell.be/products/at-home/opslagmedia/store-and-save/store-and-save-400-gb/productsheet-C041970000-147.html
 
Laatst bewerkt:
Andere usb kabel al geprobeerd ?
Adapters hebben bij dit model vaker problemen , adapter kun je voor 20 euro bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan