18 wheels of steel: Haulin

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilco4

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
15
Hallo,

Ik heb sinds vandaag het spel Haulin, heb hem geinstalleerd en het spel opgestart.
Toen kwam ik dus in het hoofdmenu. Hier een screen van wat ik zag:
http://img246.imageshack.us/img246/8121/lamptc3.png
Ik zie dus alleen de lichten van de truck, niet de truck zelf.

Toen deed ik een nieuw game. Toen ik een spel had gekozen kwam dit:
http://img144.imageshack.us/img144/8885/lampingamegx6.png
Een vrij zwart beeld dus.

Toen ging ik naar de garage. Toen zag ik dit:
http://img98.imageshack.us/img98/2051/lampgaragenx7.png
Ik kon dus nergens uit kiezen.


Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en/of wat ik fout heb gedaan?

MVG, Wilco
 
Laatst bewerkt:
Vermeld eerst eens het volgende:

  • Of je een legale versie van het spel hebt.
  • Wat je zelf al hebt geprobeerd.
  • Wat je aan hebt staan onder het draaien van het spel.
  • Of je de laatste drivers van zowel je videokaart als je geluidskaart hebt gedownload en geïnstalleerd.

Indien je deze vragen even beantwoordt, kunnen de mensen hier je veel beter helpen. ;)
 
Ik heb een legale versie van het spel.
Ik heb direct X 9.0C,
Tijdens het spelen heb ik niet veel aan, deze programma's:

Azureus, Daemon tools.

Ik heb geen idee wat ik nu nog moet proberen?
 
Zet eens zoveel mogelijk uit. Dit kun je controleren via:

Control / Alt / Delete / Processen.

Beeïndig daar alle onnodige achtergrond-taken. Als je dit hebt gedaan, kun je nog even proberen om de laatste drivers van je videokaart te downloaden en te installeren. Mag ik daarvoor even weten wat je PC-specificaties zijn? :)
 
Kijk een d.m.v. dxdiag in uitvoeren in te trommelen, en bij beeldscherm van diag-directX wel de direct3d kunt testen.
 
Nou, moet je horen,
Ik heb het probleem al opgelost, het was een verkeerde instelling van mijn videokaart in het spel.
Waarom denken jullie dat ik het spel niet legaal heb, omdat ene "djbasb" zegt van niet?
Ik heb hem dus wel legaal, op Bol.com besteld.
Maar toch bedankt voor jullie goede opmerkingen;)
 
weet er iemand waar ik een GRATIS!! full version van haulin kan downloaden? (maakt niet uit als het ilegaal is):shocked: :)

stuur AUB reacties naar
@Houthakker,
welkom op Helpmij.:)

Toen je je inschreef ben je accoord gegaan met de huisregels. Je had dus kunnen weten, dat dit soort vragen niet toegestaan zijn.

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan