18 wheels of steel pedal to the metal

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Ik installeer het spel, wil gaan spelen. Star het spel op wil gaan rijden en vervolgens crashed mijn computer.

Ik krijg dan het beroemde blauwe scherm met geen text.
Volgens de systeemeisen van het spel moet ik hem makkelijk kunnen spelen.(Zie systeemknop).

Ik heb alle drivers al geupdate.

Wat me opviel is dat het spel niet de juiste videokaart weergeeft. Ik kan dit ook nergens veranderen. Heb het spel al verscheidene malen opnieuw geinstalleerd en heb ook de verwijzingen in het register telkens verwijderd.

Ik hoop dat iemand een idee heeft, alvast bedankt.:thumb:

Lang niet gesproken hier:D , Alles Goed verder?.
Heb je al eens geprobeerd een oudere versie van dirextx te instaleren? Weet je ook of dit spel geen 256MB Videokaart wil hebben. asus extreme ax600 pro (128mb) lijkt me toch geen verkeerde kaart.

Groeten Oossie

Héé Oossie, das idd lang geleden:D .Hier is alles goed en daar?
Maar mijn videokaart is krachtig genoeg. En een oudere versie van direktx heeft geen zin. Het spel wil perse opengl gebruiken.:mad:

Ach het gaat allemaal lekker:D Heb je een orginele versie of een back-up?
Hier gaat ook wel eens wat mis met een torrentfile:evil:

Groeten Oossie

Nee, het maakt niet uit of het nou een back-up is of een originele.. Als je de demo downed(is een full-versie met een tijdslimiet)dan krijg ik precies hetzelfde. Enne torrents ben ik al weer een hele tijd vanaf.Doe alles via usenet. Bevalt me beter.

Ff een link van het spel

Laatst bewerkt:
Van die link, staat op de site • DirectX 8.1 probeer deze versie eens te downloaden en instaleren, dan moet het werken. Laatst bijna hetzelfde meegemaakt. op directX9 liep het niet en op directx8 wel. use4net, ken ik niet, vertel...:cool:

Groeten Oossie

Geplaatst door oossie
...... use4net, ken ik niet, vertel...:cool:

Groeten Oossie

Nieuwsgroepen bedoel ik. zal dat met direktx 8 eens proberen.:thumb::cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan