1e keer niet op het internet geraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Moeders laptop begint kuren te vertonon, als ze em opgestart heeft kan ze de eerste keer niet op het internet geraken, ze moet vervolgens de laptop in de slaapstand zetten, en weer uithalen, aanmelden met de hoofdgebruiker en vervolgens kan ze wel weer op het internet ..

Wie weet een oplossing voor het probleem?

Waarom 'kan' ze niet op internet? Heeft ze geen verbinding, doet de browser het niet? Graag meer info a.u.b.

Het systeem gaat als ze voor het eerst op het Net wil, 'hangen', en komt pas weer tot leven nadat ze de laptop in slaapstand heeft gehad.
Verbinding blijft volgens de systemtray intact.
OS= Vista Home premium ..

Hij loopt dus bij het opstarten vast? Hoe moet ik dit zien?
Overigens: al gescand met virus- en spywarescanner?

De laptop blijft niet hangens tijdens het opstarten, alleen wanneer ze het internet op wil (daar gebruikt ze de laptop alleen maar voor) blijft de laptop hangen ..

EDIT: gescand met up2date AVG, geen virussen, spywarescan nog niet gedaan ..

Laatst bewerkt:
Welke browser gebruikt ze? Al een andere geprobeerd?
Huidige browser opnieuw installeren.

Ze gebruikt als browser IE8.0, geen andere geprobeerd en waar haal ik IE8 vandaan?

Lees dit artikel eens, daarin staat hoe je IE kunt herstellen/repareren.

Tis wel vreemd, heb de laptop meegenomen naar huis, aangezet, vervolgens verbinding gemaakt met mijn draadloos netwerk en het ding gaat waarachtig direct op het internet ...
Heb verder niets aan de gehele laptop gedaan, ook geen software o.i.d. verwijderd ..
Zou het aan het draadloos modem van mijn moeder kunnen liggen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan