1eurohosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accez

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Ik heb een jaarpakket gekocht voor 1eurohosting.
Momenteel ben ik zeer tevreden, maar na de aankoop las ik verscheidene berichten met problemen over 1eurohosting. Ik wil weten of dat wel allemaal echt waar is.
Dank bij voorbaat.

hangt van de problemen af. ben bang dat je ze zelf zult moeten ondervinden en vooral goed de algemene voorwaarden moet doorlezen. hierin staan vaak de dingetjes die ze niet op de voorpagina van hun aanbiedingen etc willen zetten.

gewoon verder kijken dan je neus lang is dus.

mocht je nog op zoek zijn naar goede, goedkope hosting. zelf zit ik bij justhost.com
zit echter wel in amerika, maar is aardig goedkoop en je krijgt zon beetje alles unlimited zolang je maar niet of 30% processorgebruik gaat.

Voor de duidelijkheid: ik heb het over www.1eurohosting.nl van b-samrt host of zoiets. Er bestaat ook zoiets als www.1eurohost.com . Daar zit ik niet bij :P. Als ik namelijk op de site vn 1eurohost.com ga krijg ik al beveiligingswaarschuwing. Maar euhm, over die algemene voorwaarden. Kan je even een aantal dingen opsommen?

Even in het algemeen. Alles in het leven kost geld. En vanuit die optiek moeten dit soort bedrijven echt wel iets doen om hun prijzen waar te kunnen maken. Dit komt vaak pas boven water op het moment dat er problemen zijn, want dan blijkt er niet eens een telefoonnummer te zijn waar je naartoe kunt bellen. Email kan, maar duurt dan 3 dagen, etc. etc. etc.

Het hangt dan ook vooral af van hoe jij de dienst gebruikt. Staat er bijv. een website over je hobby of een bedrijfskritische webwinkel? Voor velen zijn deze oplossingen prima. En ga dan ook vooral af op je eigen ervaringen met dit bedrijf.

Momenteel ben ik erg tevreden erover. Alles werkt en alle werkt duidelijk; respons krijg ik binnen maximum 12 uur dus daar valt niet over te klagen. Ik ben alleen bang dat zoals iemand zegt ze je niet laten stoppen met die host en je facturen stuurt die je niet wenst.

Als je tevreden bent dan is dat prima.

En als ze je niet willen laten gaan dan is dat simpel op te lossen. Hun prijs werkt dan in je voordeel. Je vertrekt gewoon en zijn mogen dan proberen die 1 euro te innen. Een proces bij de rechter kan pas vanaf een paar honderd euro. Veel plezier dus bij het innen zou ik zeggen tegen zo iemand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan