1TB EHD kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meerweten

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
hey iedereen

ik heb sinds kort een niewe laptop aangezien mijn oude een beetje te traag werd met zijn klijn en traag procesortje en het scherm al niet meer werkte
nu heb ik ook een te kleine Externe harde schijf voor mijn backups aangezien die meer ruimte dan 80 GB nodig heeft

ik ben nu op zoek geweest en vind hier een WD 1000GB-USB2.0 Western Digital 1TB - Elements:
De Western Digital Elements™ externe harde schijf is reeds geformateerd en dus klaar voor direct gebruik.
Deze schijf maakt het mogelijk om eenvoudig en snel grote hoeveelheden opslagruimte toe te voegen aan je PC of Macintosh computer. Gewoon aansluiten op een USB poort en je hebt direct extra opslagruimte op je PC of Macintosh.

* Capaciteit:
1000 GB (of 1TB)
* Interface:
USB 2.0/1.1
* Performantie:
USB 2.0 Interface: 480 MB/sec
* Afmetingen:
204mm x 36mm x 125mm (HxBxD)
* Gewicht:
1,0 kg
* Bijgeleverd:
- USB 2.0 kabel
- Voedingsadapter
en ik kan hem kopen voor :
92,75€ inclusief btw/Auvibel/recupel

heeft iemand deze schijf al gebruikt? en zijn er veel problemen wet dit merk (zoals bij mijn hp HD is)

Ik heb deze harde schijf ook, en ik ben er goed over tevreden.
Nog geen problemen mee gehad (± 1jaar in bezit)
Qua snelheid ben ik er goed over tevreden (ik heb er vooral films en muziek op staan)
Wel redelijk zware schijf :cool:

Ik heb deze schijf ook, heb 'm 3x terug moeten sturen door een brakke voedingsadapter. Snelheid is prima, en naast de stroomadapter ook nog geen problemen mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan