hey iedereen
ik heb sinds kort een niewe laptop aangezien mijn oude een beetje te traag werd met zijn klijn en traag procesortje en het scherm al niet meer werkte
nu heb ik ook een te kleine Externe harde schijf voor mijn backups aangezien die meer ruimte dan 80 GB nodig heeft
ik ben nu op zoek geweest en vind hier een WD 1000GB-USB2.0 Western Digital 1TB - Elements:
92,75€ inclusief btw/Auvibel/recupel
heeft iemand deze schijf al gebruikt? en zijn er veel problemen wet dit merk (zoals bij mijn hp HD is)
ik heb sinds kort een niewe laptop aangezien mijn oude een beetje te traag werd met zijn klijn en traag procesortje en het scherm al niet meer werkte
nu heb ik ook een te kleine Externe harde schijf voor mijn backups aangezien die meer ruimte dan 80 GB nodig heeft
ik ben nu op zoek geweest en vind hier een WD 1000GB-USB2.0 Western Digital 1TB - Elements:
en ik kan hem kopen voor :De Western Digital Elements™ externe harde schijf is reeds geformateerd en dus klaar voor direct gebruik.
Deze schijf maakt het mogelijk om eenvoudig en snel grote hoeveelheden opslagruimte toe te voegen aan je PC of Macintosh computer. Gewoon aansluiten op een USB poort en je hebt direct extra opslagruimte op je PC of Macintosh.
* Capaciteit:
1000 GB (of 1TB)
* Interface:
USB 2.0/1.1
* Performantie:
USB 2.0 Interface: 480 MB/sec
* Afmetingen:
204mm x 36mm x 125mm (HxBxD)
* Gewicht:
1,0 kg
* Bijgeleverd:
- USB 2.0 kabel
- Voedingsadapter
92,75€ inclusief btw/Auvibel/recupel
heeft iemand deze schijf al gebruikt? en zijn er veel problemen wet dit merk (zoals bij mijn hp HD is)