1x branden met cdr Lg 4082b

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Heb met nero en andere programma geprobeerd om op 1x tebranden maar wil niet lukken als ik 1x aanvink dan brand ie nog op 4x de snelheid?!!
De cdroms zijn van phillips en er staat tot52x branden en geen minale brandsnelheid

Wie weet met welke programma je de lg 4082b kan dwingen tot 1x branden kan

Misschien een vreemde vraag maar waarom op 1 speed?

Ik ga eens op zoek want ik vind het wel een leuke......
Hoe brand ik zo langzaam mogelijk...... LOL
:D

:D :D :D zou het zelfs mogelijk zijn om onder de 1 speed uit te komen???

Nee ff alle gekheid op een stokje...ik neem aan dat het te maken heeft met bufferunderrun problemen??? Die volgens vele aanwijzingen voorkomen kunnen worden door zo laag mogelijk te branden???

Of wil je soms cd's branden voor bijv. de playstation?? want daar hoor je ook vaak 1 speed van.

Vraag blijft dus waarom wil je op 1 speed branden???

Bij mij werkt dat gewoon in nero hoor!
Ik wil het alleen niet, duurd mij veel te lang!

nu weet ik nog steeds niet hoe het moet en of het kan??!!
Kan iemand die een antwoord weet reageren i.p.v weer vragen waarom

Ik lees net in mijn zoektoch naar het waarmee (en daarbij het waarom) dat het vaak ook goed is voor DVD's wegbrandden maar hierbij ging het on CD's....

Nog geen windows applicaties gevonden... :) Linux kun je veel beter instellen merk ik wederom... maar dat is een beetje overkill....

@Dutchdavid: Een film van cd in slowmotion afspelen... zou dat minder dan 1 speed zijn?

klopt het is voor de game cd want als ie langzamer gebrand wordt dan krijg je geen storingen

Heeft er iemand een oplossing of is mijn brander gewoon niet compactible met 1x branden

Volgens mij kun je met CloneCD en CDRWin prima op 1 speed branden.

Anders kan Blindwrite ook wel veel

Probeer het eens op 4 speed (over het algemeen is dat langzaam genoeg) tenzij je de ervaring hebt dat dat toch storingen opleverd...

ja clonecd kan je wel op 1speed instellen maar dan gooit ie hem automatisc weer op 4x wanneer die gaat branden en dan heb je als eind resultaat weer 4x gebrande cd die storingen opleveren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan