2 accounts in Outlook!

Status
Niet open voor verdere reacties.

El_sjako

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2002
Hoe kan in 2 aparte inboxen, verzonden items enz. hebben met 2 accounts!

Ik heb namelijk via versatel 2 accounts, die ik beide in een aparte inbox wil beheren!?

Ik doe hetzelfde met outlook express met een hotmailaccount! Weet iemand hoe ik dan de accounts moet inrichten, nu komen namelijk beide accounts in dezelfde box binnen.....

thnx

Cees

Als je nieuwe mappen aanmaakt, kan je met Tools>Rules Wizard aangeven dat berichten van de 2de account naar die map verplaatst moet worden.

bedankt, caveman tis gelukt! Zit nu alleen nog met een macro die alleen email mag ophalen uit die persoonlijke map?! Deze moet ik zeker even in vb forum plaatsen!?

Het verplaatsen van binnengekomen emails:

Misschien hebben meer mensen hier wat aan dus zal nog ff aangeven wat ik gedaan heb!

via Persoonlijke mappen (rechtermuisknop te klikken) heb een persoonlijke map toegevoegd die een eigen .pst bestand gebruikt voor het opslaan van de emailberichten!

Dan wat caveaman aangaf, extra, wizard regels, en dan nieuw en dan een regel, bercihten verplaatsen op basis van de inhoud, hier vul je specifieke voorwaarden zoals van wie de mail moet komen of welke tekst er in voor moet komen om het te verplaatsen naar een andere map! Geef tenslotte de daarnet aangemaakte persoonlijke map aan als locatie waarheen de berichten verplaatst moeten worden!

Grt. el sjako

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan