• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 achterliggende blz kwijt in bestand!

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb een excel bestand bestaand uit blad 1, 2 en 3
NU ik hem opnieuw opende, zie ik alleen het eerste blad.
Het lijkt veranderd, ik kijk op het bovenste deel (cellen 1-2-3 en a-b-c terwijl ik al veel lager in het bestand aan het werk was?!

Die blz twee en drie waren erg belangrijk...zie linksbeneden wel wat pijlen etc geen blz aanduidingen

hoe kan ik ze terughalen
hoe kan dit?:confused:

Nu is de A kolom ook verdubbeld, als ik één wil weghalen pakt ie twee kolommen?!

Beste mnb,

Geen paniek, want je bent in Excel echt niet zomaar iets kwijt.
Klik eerst even in de menubalk op Venster | Titelblokkering opheffen, of op Venster | Splitsing ongedaan maken.

Daarna ga je naar Extra - Opties en je kiest het tabblad 'Weergave'. Vink rechtsonderaan 'Bladtabs' aan en klik op OK.

Dat zal denk ik je problemen oplossen!

Groeten,

Richard

Dank!

idd titelblokkering opheffen hielp al, heb deze nu veranderd,
toen zag het geheel er al héél anders uit

waarvoor is splitsing normaal gesproken eigenlijk?
Verdubbelt die een kolom?

Hoi mnb,

Blij dat jouw probleem opgelost is.
Via Titelblokkering kun je een paar rijen en of kolommen vast zetten zodat je bijv. bij rij 10.000 nog steeds ziet wat voor gegevens er in die kolom staan. Dit is vooral handig als je een database (grote tabel) op een werkblad hebt staan.
Het venster splitsen is handig omdat je dan op hetzelfde werkblad op twee verschillende plaatsen tegelijkertijd kunt werken zonder dat je steeds heen en weer moet scrollen.

Je kunt ook nog hetzelfde venster twee maal laten weergeven. 't Is maar net wat je het handigst vindt.

Vergeet je niet je vraag op 'Opgelost' te zetten?

Groeten,

Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan