• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 antwoorden in 1 cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylas

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Bekijk bijlage Test temp.xlsx

Ik wil graag een antwoord in cel J2 maar kom hier niet goed uit met deze formule want hij moet in 2 cellen kijken of de norm niet overschreden wordt ( O2 en P2) maar wil de actie wel in 1 cel hebben.
wie heeft voor mij het antwoord

Gr Ton

Bedoel je het resultaat met deze formule:
Code:
=ALS(H2<P2;"Doorverhitten";" ")&ALS(I2<O2;" doorkoelen";" ")

Wanneer de temperatuur 74 en Temp koud verpakken 2 is dan komt er 'Doorverhitten doorkoelen' te staan

Gr. Mirjam

Bedoel je het resultaat met deze formule:
Code:
=ALS(H2<P2;"Doorverhitten";" ")&ALS(I2<O2;" doorkoelen";" ")

Wanneer de temperatuur 74 en Temp koud verpakken 2 is dan komt er 'Doorverhitten doorkoelen' te staan

Gr. Mirjam

Heb het al een beetje opgelost door 2 rijen er aan toe te voegen en daarna de tekst samen te voegen in 1 cel, niet de mooiste oplossing maar ben wel waar ik wezen moet

Alvast bedankt

Kan je even duidelijker zijn wat je wenst te bekomen in kolom J zoals de vraag van Mirjam?
Heb het al een beetje opgelost door 2 rijen er aan toe te voegen en daarna de tekst samen te voegen in 1 cel, niet de mooiste oplossing maar ben wel waar ik wezen moet
Ik vermoed dat je kolommen hebt toegevoegd om tot een oplossing te komen in plaats van rijen. kan je even een aangepast bestand plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan