2 beeldschermen 2 videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdbn99

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2014
Hi,

Is het mogelijk om 2 beeldschermen op 2 verschillende videokaarten te laten werken, want ik heb behoefte aan een 2e scherm maar ik wil wel mijn performance zoveel mogelijk behouden.

Mijn setup is: 2x4GB crucial ballistix tactical, AMD A8-6600k (HD8570D videokaart) en een ASUS Radeon HD 7790 1GB DirectCU II PC.

Bedankt,

Ja. maar de ene is een ingebouwde GPU, en daar zijn mogelijk wel restricties aan.

Merk en type moederbord?
Een APU wil niet altijd samen met een graka werken.

Ja. maar de ene is een ingebouwde GPU, en daar zijn mogelijk wel restricties aan.

Restricties zoals?

Merk en type moederbord?
Een APU wil niet altijd samen met een graka werken.

Dat heeft niet echt met elkaar te maken of wel want ik wil ze gewoon apart laten werken. En crossfireX kunnen ze samen toch niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lange Pier bedoeld dat op sommige moederborden de interne GPU wordt uitgeschakeld als je een vaste kaart plaatst. in dat geval heb je niet een APU + vaste kaart maar OF een APU OF een vaste kaart, maar niet beide bruikbaar.

Een en ander dus afhankelijk van je moederbord en type

Ik heb kunnen vinden dat een moederbord van de concurrent het in ieder geval wel kan. Ik heb alleen niet direct nog iets kunnen vinden over jouw specifieke versie.

De chipset is hetzelfde en lijkt in ieder geval op hetzelfde moment aan te kunnen. Er is een goede kans dat het gaat werken, gebaseerd op deze twee punten, maar 100% zeker kan ik het niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan