2 beeldschermen, En waar sluit ik hem aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo,
Ik overweeg om op mijn pc een 2e beeldscherm aan te sluiten alleen ik heb wat vraagjes!

1: Kunnen er 2 beeldschermen op een ATI Radeon HD 4650 Videokaart?
2: En hoe sluit ik er 2 aan? want achter in me pc zie ik maar 1 ingang waar zoon draad ik kan :
vga.jpg

En als ik er iets voor moet kopen.. een link naar zoon iets toe A.U.B

Mvg, Kipeke10
:love:

Met jou videokaart moet het lukken.
Je heb nog een andere aansluiting namelijk een DVI connector.
Nu heb je alleen nog een kabel nodig die van de DVI connector naar de beeldscherm gaat.

Die kun je vrijwel bij elke computer winkel halen.

Met jou videokaart moet het lukken.
Je heb nog een andere aansluiting namelijk een DVI connector.
Nu heb je alleen nog een kabel nodig die van de DVI connector naar de beeldscherm gaat.

Die kun je vrijwel bij elke computer winkel halen.

Oke heel erg bedankt..
En ik hoorde van iemand die ook 2 beeldschermen heeft dat het bij games.. (schiet games) heel onhandig is omdat de crosshair dan net in het midden valt.. is het ook mogelijk om 3 beeldschermen aan te sluiten op me pc?
Zo ja hoe?

Jaah dat is zeker onhandig jah.
Je beeld wordt er ook zeker niet mooier van, omdat het alleen horizontaal wordt uitgerekt.
Ook 3 beeldschermen is volgens mij mogelijk, maar dan heb je wel een extra videokaart nodig, of je moet de kabel gaan opsplitten. Maar dat is niet echt aan te raden.

Je kunt het net zo gek maken als je maar wilt, als je de benodigde hardware/software en maar voor hebt. Koop dan een beamertje. Die kosten de laatste tijd ook het meeste niet meer.

Jaah dat is zeker onhandig jah.
Je beeld wordt er ook zeker niet mooier van, omdat het alleen horizontaal wordt uitgerekt.
Ook 3 beeldschermen is volgens mij mogelijk, maar dan heb je wel een extra videokaart nodig, of je moet de kabel gaan opsplitten. Maar dat is niet echt aan te raden.

Je kunt het net zo gek maken als je maar wilt, als je de benodigde hardware/software en maar voor hebt. Koop dan een beamertje. Die kosten de laatste tijd ook het meeste niet meer.

Heb al een beamer alleen het is nog niet gelukt om de HDMI kabel te laten werken op de beamer.. Het lukt gewoon niet dat de pc het dan doet op de beamer.. Ik snap er niks van.. mischien weet iemand daarop het antwoord...

Met jouw videokaart niet, de meeste videokaarten ondersteunen 2 schermen tegelijk.
Ik zelf heb het ook gehad, maar als ik ingame zat en je klikt op je andere scherm naar bijv. msn ofzo dan had ik ook dat hij op het scherm waar de game was weer naar het bureaublad ging.
BTW je kan alles veranderen bij: Bureaublad> rechter muisknop> eigenschappen> instellingen

Laatst bewerkt:
Met jouw videokaart niet, de meeste videokaarten ondersteunen 2 schermen tegelijk.
Ik zelf heb het ook gehad, maar als ik ingame zat en je klikt op je andere scherm naar bijv. msn ofzo dan had ik ook dat hij op het scherm waar de game was weer naar het bureaublad ging.
BTW je kan alles veranderen bij: Bureaublad> rechter muisknop> eigenschappen> instellingen

Tnx allemaal!

Trouwens!

Nog een vraagje,

Heeft iemand ook 2 schermen? En ervaring met MMOFPS games? (Zoals call of duty etc?)
Zo ja, Wat zijn je ervaringen hier mee? En stoort het erg dat er tussen je beeldschermen een rand van je beeldscherm zit?

Mvg, Kip:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan