2 beeldschermen het zelfde beeld?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

quinten5

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
hallo,
Ik heb sinds kort een 2e scherm op mijn computer aangesloten.
Op de zelfde videokaart de ene met VGA en andere met DVI. Nu moet ik telkens|
kiezen die ik als hoofd monitor moet gebruiken. Alleen bij de hoofdmonitor zie
ik werkbalk internet etc. en bij de andere zie ik alleen mijn achtergrond. Hoe kan
ik zorgen dat ik het zelfde zie op alle 2 de schermen met werkbalk internet etc?.

alvast dankjewel:thumb:

Misschien is het programmatje Ultramon een oplossing voor jou probleem ;). Ik gebruik het ook voor mijn 2 beeldschermen en je kunt er nogal wat dingen mee instellen. Het is maar 30 dagen trail volgens mij en anders moet je hem dowloaden via een torrent. ;)

Succes:thumb:

Misschien is het programmatje Ultramon een oplossing voor jou probleem ;). Ik gebruik het ook voor mijn 2 beeldschermen en je kunt er nogal wat dingen mee instellen. Het is maar 30 dagen trail volgens mij en anders moet je hem dowloaden via een torrent. ;)

Succes:thumb:

Bedankt, ben meteen opzoek naar de torrent:p

Eventueelk kun je in bijna alle courante videokaart drivers (geavanceerd) de monitoren instellen als kloon inplaats van de standaard windows bureaublad uitbreiding

Wat ellasar zegt kan ook ;).. Ik heb zelf Nvidia.. als ik met mijn muis op het bureaublad met de rechtermuisknop klik krijg ik: NVIDIA-Configuratiescherm.. daar kan ik het ook instellen ;).. Alleen ik weet niet welke videokaart jij hebt.. maar misschien dat het ook zo bij jou kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan