2 beeldschermen op 1 pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Ik heb een vga stekker aan een beeldscherm en een dvi stekker aan een
ander beeldscherm.
Als ik deze in mijn computer stop krijg ik maar op een beeldscherm beeld.
Ik wil graag met 2 beelschermen werken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
alvast bedankt,
Peter

Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen\Beeldscherm\Schermresolutie
en dan detecteren

Vindt je ze dan alle 2?

Mvg Timothy

Ja ik zie ze dan alle twee.
alvast bedankt voor je zeer snelle reactie.
gr.peter

Nee ik krijg maar op een scherm beeld.
Als ik de vga eruit trek krijg ik op de dvi beeld.
als ik de dvi eruit trek krijg ik op de vga beeld.
ik wil dus met mijn muis over 2 schermen heen
lopen zodat ik op het ene scherm internet kan
bekijken en op het andere scherm mijn mails
kan behandelen, bijvoorbeeld.
gr.peter

Dan zal je dat bij beeldscherm instellingen ook moeten instellen.

Over welk os spreken we?
Zoals lita 112 zegt, alles is volgens mij daar in te stellen.
Alhoewel dat volgens mij jouw videokaart dit ook moet aankunnen

Mvg Timothy

Welk besturingssysteem heb je?
Het kan zijn volgens mij dat je video kaart te zwak is, maar normaal gezien krijg je op zen minst beeld met alleen een hoop latency.
Op school hing er een keertje een beamer aan, een beeldscherm en mijn laptop scherm:p en dan een film, tgaf wat moeite;)

Timothy,

Waarom vraag je naar os en niet naar de videokaart? Ik begrijp niets van je reactie.

En waar is het antwoord op mijn eerdere vraag?

@ jojajuji

Welke videkaart heb je en heb je al geprobeerd in de beeldschem instellingen de beide schermen te laten werken?

Ja ik heb al via beelscherm instellingen geprobeerd de beeldschermen te laten werken.
Dat gaat goed.
maar dan is het of mijn ene beeldscherm wat aanspringt of mijn andere.
mijn video kaart moet het aankunnen volgens de info.
gr.peter

En welke kaart is het???

Wat bedoel je met springt aan?

Welke optie heb je geprobeerd dan?

Ik bedoel, wij kunnen niet in jou pc kijken, dus duidelijke antwoorden zijn nodig.

nvidia geforce 7100gs
je kan je beeldschermen een nummer geven.
nr. 1 of 2 etc.
als ik nr 1 activeer springt dit beeld aan.
als ik nr.2 activeer springt dit beeld aan en gaat beeld 1 uit.
weet je genoeg zo?

Dan moet je met een vinkje aangeven, dat je het bureaublad wilt uitbreiden.

Timothy,

Waarom vraag je naar os en niet naar de videokaart? Ik begrijp niets van je reactie.

En waar is het antwoord op mijn eerdere vraag?

Sorry ik had je vorige vraag over het hoofd gezien.
Wat ik ermee bedoel is dat het mogenlijk is dat jou videokaart niet sterk genoeg is voor het laten werken van 3 beeldschermen.
Waarom ik naar het operating system vraag was om eventueel meer informatie te kunnen geven in welke schermen en welke tabbladen je de instellingen moet aanpassen.
Maar waar ik op doelde blijkt uit volgende antwoorden ook niet te werken.
Waarom ik niet meteen achter de videokaart vroeg was dan om eerst de andere mogelijkheid te proberen.
Ik had immers al ook gezegd dat zijn videokaart het moest ondersteunen. Indien de vragensteller dit niet wist kon ik hierachter vragen.

Ik hoop dat je nu wat meer begrijpt van men reactie?

Mvg Timothy

Nee helaas, ik heb geen idee waar je het over hebt. Aleen de zin over het os in relatie tot lokatie waar de installingen staan is (voor mij) te begrijpen.

En juist de videokaart is belangrijk in deze... En wie heeft het over 3 beeldschermen?

Heb een beetje het idee dat jij al 5 stappen verder bent dan het eigenlijke probleem.

@ jojajuji

Wat jij bedoelt is duidelijk hoor, ik had het tegen Timothy. Had ik wellicht wat duidelijker over moeten zijn.

Nee helaas, ik heb geen idee waar je het over hebt. Aleen de zin over het os in relatie tot lokatie waar de installingen staan is (voor mij) te begrijpen.

En juist de videokaart is belangrijk in deze... En wie heeft het over 3 beeldschermen?

Heb een beetje het idee dat jij al 5 stappen verder bent dan het eigenlijke probleem.

3 beelschermen was een typfoutje.

Waar ik op doelde was om na te gaan of alle instellingen op de computer wel juist stonden. Daarom vroeg ik nog niet meteen achter de videokaart. Als alle instellingen juist blijken te staan, dan konden we iets verder gaan zien.
Dus ik loop niet 5 stappen voorop. Ik probeer eerst te zien of de simpele instellingen juist staan en of de hardware het wel aan kan. Als de hardware het niet aan kan moet je ook niet verder proberen. Als de simpele instellingen verkeerd staan is het snel opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan