2 beeldschermen op 1 pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet vervelend bedoelt Timothy, maar om te weten of de hardware het aan kan, moet je dus eerst weten welke hardware het is. Dus achteraf videokaart vragen heeft geen nut.

En wat bedoel jij met simpele instellingen?

Het is nog steeds een kwestie van juiste drivers en de beeldscherm instellingen.

Vandaar dat ik niets van je reacties begrijp.

met alle respect, met jullie gekibbel ben ik niet geholpen.
Misschien kunnen jullie die discussies op een ander forum
uitvechten.
Ik zit nu nog steeds met een zwart scherm en een levend
scherm.
gr.peter

Ik begrijp je reactie jojajuji, maar het is ook nog steeds niet duidelijk wat wel en niet werkt en wat je nu zelf hebt geprobeerd.

Er worden echter dingen aangedragen die jou niet gaan helpen. Daar wijs ik op.

Ik begrijp je reactie jojajuji, maar het is ook nog steeds niet duidelijk wat wel en niet werkt en wat je nu zelf hebt geprobeerd.

Er worden echter dingen aangedragen die jou niet gaan helpen. Daar wijs ik op.

asjeblief zeg misschien ben je gewoon te koppig om het te begrijpen. Meer woorden maak ik aan jou niet meer vuil.

Oke, misschien ter verduideliking!
Nou ik draai op windows vista.
heb de geforce 7100 gs als video kaart.
Volgens zoektochten op internet schijnt
de kaart 2 schermen aan te kunnen.
Als ik een scherm aansluit op dvi of vga gaat dit prima,
het tweede scherm erbij aansluiten blijft op zwart.
Wanneer ik dan de computer opnieuw opstart met 2
schermen krijg ik op een scherm beeld maar geen start
balk aan de onderzijde en kan ik met mijn muis het scherm
verlaten alleen zie ik hem dan niet terug op het andere scherm.
Als ik beeldscherm instellingen doe kan ik scherm 1 en 2 zien en
daar kan ik dan verder niets mee?
Ja het vinkje aanzetten van uitbreiden naar etc. maar
als ik dan mijn andere scherm erbij aansluit krijg ik mijn buroblad
te zien en verder weer niets. andere scherm blijft zwart.
gr.peter

Troubleshooting: If you do not see two monitor icons, your computer might not support multiple displays. First, make sure that you have Windows 7, Windows Vista, or Windows XP installed. Then, visit Microsoft Update, click Custom, and install any available hardware updates. You may also need to visit your computer manufacturer's website to install an updated display driver. If you still do not see two monitor icons, you may need to install an additional display adapter.

If necessary, drag the monitor icons so that they are arranged in the same way as the monitors on your desk. Click the Identify Monitors button to verify which monitor is 1 and which monitor is 2.

bron: http://www.microsoft.com/athome/organization/twomonitors.aspx

Probeer eens wat hierboven staat ;)

asjeblief zeg misschien ben je gewoon te koppig om het te begrijpen. Meer woorden maak ik aan jou niet meer vuil.

Prima, al ben ik nergens gemeen danwel koppig geweest als ik alleen vraag om verduidelijking. Als het dan zo moet verzoek ik je een ander topic te zoeken.

@ jojajuji

Begrijp ik dat je eerst het vinkje gebruikt en daarna het 2de scherm pas aansluit?

Wat als je de pc uit zet, beide schermen aansluit en vervolgens de instellingen aanpast? En het vinkje uiteraard. Want ik heb toch echt het vermoeden dat het daar mis gaat.

En nogmaals, van mijn kant excuus dat het topic zo loopt. Ik probeer de boel alleen duidelijk te krijgen om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Heb al gevraagd of eea hier opgeschoond kan worden ;)

Laatst bewerkt:
ja ik heb bij nvidia mijn drivers geupdate en windows vista ook geupdate.
Nu lees ik in een engelse site, (beetje moeilijk technisch engels) dat het
eigenlijk niet mogelijk is om 2 schermen op deze kaart te plaatsen.

ok, kan je eventueel een link van jou informatiebron geven? Misschien komen we er samen uit ;)

Begrijp ik dat je eerst het vinkje gebruikt en daarna het 2de scherm pas aansluit?

Wat als je de pc uit zet, beide schermen aansluit en vervolgens de instellingen aanpast? En het vinkje uiteraard. Want ik heb toch echt het vermoeden dat het daar mis gaat.

Ik heb zowat rond gekeken. 2 topics gevonden maar daar kwam ook geen antwoord op.
Zover ik kan zien ondersteund jouw kaart 2 monitors.
Probeer eens:
- de resolutie's te verlagen? Stond als een mogenlijke oplossing op een forum
- Volgens mij heb je bij een nvidia kaart altijd een programma dat dan in je systeemvak staat, kijk eens of je daar de schermen niet kunt detecteren en laten werken?
- http://www.nhancer.com/ probeer deze advanced control panel eens en kijk daar eens in rond of je het niet vindt. Ik kan het zelf niet proberen want heb geen nvidia. Maar volgens mij moet je dan in de tab SLI zijn zover ik kon volgen.

Ik hoor het wel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan