2 beeldschermen - zwart scherm en pc crashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aerath

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
Hoi,

Ik heb gister de oude monitor van mijn moeder gepakt en aangesloten op mijn pc. Gister ging alles prima het werkte perfect. Maar vanochtend wou ik ook gewoon weer mijn normale zaakjes doen maar dan doet hij het niet. Als ik bevoorbeeld World of Warcraft wil starten doet hij het nog, maar zodra ik ingelogd ben krijg ik ineens zwart scherm op beide monitoren en dan als het beeld terugkomt hangt de computer vast en moet ik rebooten. Dit heb ik zeker 10 keer gedaan al en de kabels gecontroleerd, de settings gechecked etc.

Ik heb beide monitoren aangesloten op mijn videokaart (ATI radeon HD4850) Beiden hebben zo'n witte converter op dat blauwe uiteinde zitten omdat ik ze anders niet op de videokaart krijg aangesloten. Het gaat om een 22' widescreen en 15".

Gisteren kon ik nog gewoon 2x world of warcraft draaien, op beide schermen 1, of op 1 scherm WoW en op het andere een film kijken. Maar nu gaat dat ineens niet meer? :S

Ik heb hier zowat alle posts doorgebladerd en allemaal zeggen ze wel iets van de kabels controleren, dat heb ik dus al gedaan en alles zit goed ingestoken. Zou het misschien ergens anders aan kunnen liggen? Ik heb een 500 watt voeding van OCZ.

Ik hoop spoedig van u te horen en alvast bedankt,

Aerath

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan