2 beeldschermen

• Onderwerp starter Onderwerp starter klpd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

klpd

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een kastje waar je 4 beeldschrmen op aan kan sluiten. Ik heb e nu 2 op aangesloten, maar zie op beide beeldschremen het zelfde.

Ik ben naar de winkel geweest en daar zeiden ze dat het softwarematig opgelost kan worden. Nu mijn vraag hoe en waar moet ik dat doen.

Groeten,

Marcel

Is het niet logisch dat je op alle schermen hetzelfde ziet?

Als ik het kastje probeer te visualiseren dan denk ik zo dat je 1 kabel van het kastje naar je computer hebt lopen en dat je de kabel van de monitor aansluit op het kastje...

Wat is precies je bedoeling met het kastje?

Tha Devil zei:
Is het niet logisch dat je op alle schermen hetzelfde ziet?

Als ik het kastje probeer te visualiseren dan denk ik zo dat je 1 kabel van het kastje naar je computer hebt lopen en dat je de kabel van de monitor aansluit op het kastje...

Wat is precies je bedoeling met het kastje?

volgens mij is het juist de bedoeling dat wanneer je de muis bijvoorbeeld helemaal naar rechts beweegt, deze dan op een ander beeldscherm links naar binnen komt...

Hoi,

Mijn bedoeling is om met de ene te werken en de andere te kijken hoe het eruit komt te zien of dingen op te zoeken.

@Tha Devil,
Dat klopt zoals jij het omschrijft en is bovenstaande hiermee ook mogelijk

Groeten,

Marcel

Wellicht is een productnaam makkelijk, dan kunnen wij er ook wat informatie over opzoeken...

Het betreft een Belkin expand Vieuw F1D069

Groeten,

Marcel

Zoals ik het lees op de diverse sites die google vindt is dit een apparaat om 4 monitoren op aan te sluiten. Te gebruiken voor presentaties of in bedrijven.

Wat jij er mee wilt (Screenspanning) kan dit apparaat volgens mij niet en heb je inderdaad software voor nodig

Op een MAC kan het wel (spreek uit ervaring, bij ons in de zaak hingen 4 schermen aan een powerbook). Hoe het werkt ???

Laatst bewerkt:
bij de eigenschappen van de videokaart kun je zoiets vaak instellen. Ook vaak al als je op het bureablad een rechtermuisklik geeft en dan kiest voor eigenschappen.

Zit er verder een een cd'tje bij dat kastje of misschien is er nog op een andere manier het kastje te benaderen en daar dan de eigenschappen van te veranderen.

brakkeleer zei:
bij de eigenschappen van de videokaart kun je zoiets vaak instellen. Ook vaak al als je op het bureablad een rechtermuisklik geeft en dan kiest voor eigenschappen.

Zit er verder een een cd'tje bij dat kastje of misschien is er nog op een andere manier het kastje te benaderen en daar dan de eigenschappen van te veranderen.
Eigenschappen via Windows veranderen:

Bureaublad met rechtermuis aanklikken, naar Eigenschappen.
Tabblad Instelligen moet je twee beeldschermen zien staan.
Is dit niet het geval moet je het echt via de Belkin zelf regelen.
Staan er wel twee dan selecteer je de tweede en vink je de volgende opties aan:
- Dit Beeldscherm gebruiken.
- Het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden.

De laatste is van belang, anders krijg je inderdaad gewoon een duplicaat.

Dualview is een eigenschap van de videokaart! Het is een kaart met TWEE uitgangen.
Alleen dit maakt dualview mogelijk. Alleen dan heb je die optie in Eigenschappen voor Beeldscherm.

Hallo allemaal,

Ik heb het andere app aan de kant gedaan en een nieuwe kaart gekocht 1 met 2 monitor aansluitingen.

Het betreft hier de geforce 6200 256mb AGP.

nu heb ik deze geinstaleerd maar nu mijn vraag: is het mogelijk om op beide schermen een aparte werkbalk te krijgen. Ik kan nu wel een venster naar het andere scherm slepen maar meer ook niet volgens mij.

Groeten,

Marcel

Misschien dat je het kan oplossen door de virtual desktop te gebruiken, rechtsklik werkbalk, en voor desktop manager onder werkbalken kiezen.

Hoi Lange Pier,

Als ik op de blauwe werkbalk klik en dan naar werkbalken ga en ik klik een optie aan dat krijg die optie op de werk balk te zien. Ik denk dat ik verkeerd zit te kijken.

Groeten,

Marcel

Hoi Lange Pier,

Ik heb het geinstaleerd, maar kom niet uit op 2 aparte monitoren wel heb ik 4 verschillende beeldschermen op 1 scherm.

Heb je nog andere optie??

Groeten,

Marcel

Met virtual desktop kun je 4 afzonderlijke desktops instellen, die groene is idd voor 4.

Hier nog een engelse uitleg, zonder de virtual desktop manager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan