2 beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddie01

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Hallo,

Ik heb een computer waar op het noederbord 1 VGA, 1 HDMI en 1 DVI aaansluiting
is aangebracht. Ik werk met Windows 7.

Nu wil ik in onze kantine een Beamer en een beeldscherm aansluiten op deze computer.

Kan dat tegelijk ?

Verder moet ik op mijn computerscherm ook de gegevens (powerpoint) kunnen wijzigen op de Beamer indien
er veranderingen bij de wedstrijden zijn.

Wat kan ik het beste doen ?

Beeldscherm en beamer aansluiten, dan de Windows toets ingedrukt houden en de letter P indrukken.
Je krijgt dan een menu in het midden van je scherm, door meerdere keren op P te drukken kan je kiezen tussen:
Alleen op computer (Beeldscherm aan, beamer uit)
Dupliceren, (Beeldscherm en beamer hetzelfde beeld)
Uitbreiden, (Beeldscherm en beamer als apart scherm)
Alleen op projector (Beelscherm uit, beamer aan)

Ik zou daar dan Dupliceren kiezen, dan zie jij op je beeldscherm hetzelfde als het publiek op je beamer ziet.
Maar misschien is uitbreiden ook handig, dan heb je 2 beeldschermen, maar of dit met powerpoint goed werkt weet ik niet.

Dat moet prima lukken, in feite is het hetzelfde als 2 beeldschermen.

Powerpoint zal ook gewoon werken.

Nou ja meer van, als Powerpoint op de beamer staat, en de TS iets wilt aanpassen, dan moet de TS powerpoint terug slepen naar het beeldscherm toch? (Of het via de beamer doen, wat het nut van het beeldscherm dan zou zijn....)
Of heeft Powerpoint de optie om de presentatie te tonen en tegelijk dat aan te passen? (Ik gebruik Powerpoint al jaren niet meer...)

Kan ik een Beamer dan ook op een VGA aansluiting aansluiten en een monitor op een
DVI of HDMI aansluiting?

Wanneer je videokaart (of laptop) die aansluitingen heeft zal dat werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan