Hoi allemaal,
Ik wil graag het volgende doen;
Ik wil een bestand maken dat de benodigde informatie haalt uit 2 andere bestanden. In deze bestanden staan artikelnummers (material) welke aan elkaar gelijk zijn. Bij 1 van deze bestanden staat er ook een lokatie van het artikel bij (info bestand 2). Wat ik nu wil is dat Excel de artikelnummers in info bestand 1 gaat sorteren op basis van de lokatie uit het info bestand 2 en deze in het Eindbestand zet.
Bijgevoegd heb ik de 2 infobestanden waar de informatie uit moet worden gehaald en het Eindbestand. Dit bestand geeft ook aan hoe ik het er graag ongeveer uit wil hebben zien.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
Alvast bedankt,
BJ
De bestanden
Ik wil graag het volgende doen;
Ik wil een bestand maken dat de benodigde informatie haalt uit 2 andere bestanden. In deze bestanden staan artikelnummers (material) welke aan elkaar gelijk zijn. Bij 1 van deze bestanden staat er ook een lokatie van het artikel bij (info bestand 2). Wat ik nu wil is dat Excel de artikelnummers in info bestand 1 gaat sorteren op basis van de lokatie uit het info bestand 2 en deze in het Eindbestand zet.
Bijgevoegd heb ik de 2 infobestanden waar de informatie uit moet worden gehaald en het Eindbestand. Dit bestand geeft ook aan hoe ik het er graag ongeveer uit wil hebben zien.
Zouden jullie mij kunnen helpen?
Alvast bedankt,
BJ
De bestanden
Laatst bewerkt: