Beste,
Ik zoek naar een tool of oplossing voor het vergelijk te kunnen maken tussen 2 excel documenten. (bijlage)
Even schetsen: als er een container vertrekt heeft deze een inhoudslijst of stocklijst. Bij terugkomst krijgt deze een inventaris en weten we onmiddellijk wat er ontbreekt en wat we bij moeten bestellen en nog belangrijker, hoeveel we moeten doorrekenen of afschrijven. Echter moet ik nu de 2 bestanden naast elkaar leggen en het manueel uitzoeken, wat heel veel tijd kost. Ik denk dat dit automatisch kan lopen maar kan niet vinden hoe.
Bestaat hier een tool binnen Excel voor die beide bestanden vergelijkt en aanduid waar er een verschil is?
mvg Sven
Ik zoek naar een tool of oplossing voor het vergelijk te kunnen maken tussen 2 excel documenten. (bijlage)
Even schetsen: als er een container vertrekt heeft deze een inhoudslijst of stocklijst. Bij terugkomst krijgt deze een inventaris en weten we onmiddellijk wat er ontbreekt en wat we bij moeten bestellen en nog belangrijker, hoeveel we moeten doorrekenen of afschrijven. Echter moet ik nu de 2 bestanden naast elkaar leggen en het manueel uitzoeken, wat heel veel tijd kost. Ik denk dat dit automatisch kan lopen maar kan niet vinden hoe.
Bestaat hier een tool binnen Excel voor die beide bestanden vergelijkt en aanduid waar er een verschil is?
mvg Sven
Bijlagen
Laatst bewerkt: