mailaccount in Outlook (classic)

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Ik gebruik op mijn computer de Windows app Outlook (classic) voor mijn privé-email.

Daarnaast ben ik vrijwilliger bij een organisatie waarbij ik een eigen emailadres heb en daarnaast ook toegang heb tot een groepsmailaccount.
Deze twee laatstgenoemde mailaccounts wil ik graag toevoegen aan mijn Outlook (classic) zodat ik niet steeds moet inloggen om de mails te lezen. De organisatie geeft aan dat dit niet mogelijk is.
Wat kunnen de overwegingen zijn om deze mogelijkheid uit te sluiten?

1755966746057.png

Vriendelijke groet,
Marianne

Dat lijkt me een vraag die je bij uitstek bij de "organisatie" neer zou moeten leggen. We kunnen wel druk gaan speculeren, maar dat lijkt me weinig zinvol. En al helemaal niet omdat we niet weten om wat voor "organisatie" het gaat.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Ik loop toch al een tijdje mee en deze had ik nog niet eerder gezien. Maar er is inderdaad 1 abonnement die enkel werkt via web. Exchange Online Kiosk. Dat is de allergoedkoopste versie.

Je zou kunnen voorstellen om dit om te zetten naar minimaal Exchange Online Plan 1. Dat is al voldoende.

Verder kan de stichting eventueel gebruik maken van gratis licenties.

Dus de overweging dit uit te sluiten is waarschijnlijk vanuit kosten oogpunt. Maar dit is een gok.

@RogerS ik zie naam Exchange Online Kiosk niet. Is dit wellicht een oudere benaming van een abonnement? Hetzelfde geldt voor Exchange Online Plan 1 (wel "...Abonnement 1")

Terug
Bovenaan Onderaan