2 besturingssystemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
ik heb nu vista op mijn laptop geinstalleerd en blijk xp weer nodig te hebben voor een game die ik wil spelen. ik heb 2x een partitie van 50gb. op de c: staat vista. kan ik op mijn d: schijf windows xp installeren? moet ik daarvoor per se d: formatteren of zijn er ook andere opties?

Dit gaat helaas niet;) omdat je het oudere bestuurings systeem eerst moet instaleren, dus eerst xp dan Vista, Vista moet je dan op d zetten;):thumb:

Dit gaat helaas niet;) omdat je het oudere bestuurings systeem eerst moet instaleren, dus eerst xp dan Vista, Vista moet je dan op d zetten;):thumb:

Hou eens op zeg, verkeerde informatie heeft niemand wat aan.

TS, je kunt XP naast Vista zetten en met VistaBootPro de MBR van Vista herstellen, dan kun je ook XP in het opstartmenu opnemen.

En hier staat de oplossing van Microsoft.

@lp mij is altyd geleerd (OP DEZE SITE) dat ik altyd eerst 98, dan xp dan vista moet instaleren:)

Hou eens op zeg, verkeerde informatie heeft niemand wat aan.

TS, je kunt XP naast Vista zetten en met VistaBootPro de MBR van Vista herstellen, dan kun je ook XP in het opstartmenu opnemen.

En hier staat de oplossing van Microsoft.

Als je nu eerst xp op d: zet, is het dan zo dat vista niet meer wil opstarten? zoja, hoe kan het dan dat je in "de oplossing van microsoft" opdrachten moet uitvoeren vanuit vista om het probleem op te lossen?

Indien je door was gegaan had je deze oplossing gevonden, dit is een bewerkte uitvoering ervan.

Over VistaBootPro rep je niet, terwijl dat de gemakkelijkste oplossing is.

en de zoek functie van helpmij had je hier kunnen brengen.

en ja het is 98 of 2000 voor XP maar we praten hier over Vista en dat is anders
Dis jarrin dan heb je nu weer iets geleerd.

en de zoek functie van helpmij had je hier kunnen brengen.

en ja het is 98 of 2000 voor XP maar we praten hier over Vista en dat is anders
Dis jarrin dan heb je nu weer iets geleerd.

owkee:$ im veeeerrrryyyyyy sorrryyyy:p:love::thumb::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan