2 bronnen -> 1 speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ppthemax

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hallo

Ik zit met de volgende situatie:
Ik heb mijn iMac en mijn iPad, met een klein beetje DJ-ambities laat ik deze twee samenwerken via een mengpaneetje etc.
Nu heb ik wat geëxperimenteerd en helaas blijkt dit principe niet te werken zoals ik wil :O Of alleszins niet praktisch genoeg.
Aangezien ik al een MP3 controller (Hercules DJ Control MP3 e2) heb voor mijn mac gekocht, is het niet echt praktisch daar nog een ander mengpaneel bij te hebben staan.
Dus ik wil een alternatief.
Dat alternatief lijkt me logisch dat het bestaat maar helaas vindt ik het nergens in een (online) winkel in de BENELUX...
Waarover heb ik het nu eigenlijk? (Hehe, eindelijk tot de essentie komen :P xD)
Een kabeltje/apparaatje wat deze situatie geeft: m + m => v (met voor m een mannelijke 3,5mm jack voor in een output te steken (headset in ...). Met voor v een vrouwlijke 3,5mm jack voor die als input dient, waar ik dus een headset/speaker in kan steken (gaatje dus :P) )
Het moet echter wel mogelijk zijn om beide apparaten tegelijk te gebruiken waardoor het geluid zowel van de iPad als de iMac komt, dit dan ongeveer even hard.

Ik ben er natuurlijk van op de hoogte dat er (miniem) kwaliteitsverleis is. Daar heb ik dan ook geen bezwaar tegen.

Zijn er suggesties voor zo'n apparaatjes/kabeltjes?

Mvg

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan