• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 cellen samenvoegen + selecteren uit een lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goochi

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Hallo,

Zit met vervelend probleem, ik ben een database aant samenstellen met alle product codes + uitleg product in andere cel, deze zou ik dan graag invoegen in mijn offerte blad door als ik de product code ingeef automatisch de beschrijving in de cel ernaast verschijnt!

Kan iemand mij hiermee helpen?

Voorlopig kan ik alleen maar van 1 cel een lijst maken maar zou dan automatisch de cel erlangs ook als een lijst willen maar dat deze automatisch komt..

Hopelijk kan er iemand aan uit :-)

mvg

Ja tot daar kom ik nog nu zou ik graag bv. als ik groenten selecteer in de cel dat de cel ernaast direct banaan komt .. Of via mijn codes K1-R in cel en dan de cel ernaast komt automatisch Kettingbeugel of B1-R en de cel ernaast komt dan vanzelf Koppelstuk

Alvast bedankt voor de snelle reactie..

mvg

Beste Goochi ;)

Kan je een bestandje posten met alles wat je wilt zien als je iets selecteer.

Want met gissen en gokken komen we er niet hé ?

Groetjes Danny. :thumb:

Nu zou ik graag in cel A1 de keuze willen hebben tussen H4-H6

Als ik dan die keuze maak in A1 zou ik graag in B1 automatisch de bijhorende uitleg verkrijgen die zich bevind in I4-I6

Hoop dat je het zo beter verstaat.

Mvg,
Andy

Bijlagen

Beste Goochi ;)

Dan kan het gewoon met VERT.ZOEKEN.

Zie bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug