• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 cellen vergelijken .. rij knippen en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niceday

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2009
Beste mensen, ik zit met de volgende probleem dat ik zelf niet kan oplossen. Het vergelijken van 2 velden in tabblad "Overzicht Projecten", knippen en plakken.
Eerst moet er naar “Status”, kolom E dan naar “Inwin methode”, kolom B gekeken, het regel knippen en in het desbetreffende tabblad plakken, bv. Controle Fotogrammetrie
Een bestandje stuur ik mee, graag hoor ik van jullie
met vr gr :confused:

Bekijk bijlage allenieuwste_workflow_5.xls

Beste mensen, ik zit met de volgende probleem dat ik zelf niet kan oplossen. Het vergelijken van 2 velden in tabblad "Overzicht Projecten", knippen en plakken.
Eerst moet er naar “Status”, kolom E dan naar “Inwin methode”, kolom B gekeken, het regel knippen en in het desbetreffende tabblad plakken, bv. Controle Fotogrammetrie
Een bestandje stuur ik mee, graag hoor ik van jullie
met vr gr :confused:

Bekijk bijlage 73849

Is er niemand die mij kan helpen?:o

Ik wil best een poging doen, maar met een betere uitleg.
Gezien de reacties en het bekeken bezoekersaantal van je vraag, zal dit wel eens het probleem kunnen zijn.
Have a Nice day. :D

Ik wil best een poging doen, maar met een betere uitleg.
Gezien de reacties en het bekeken bezoekersaantal van je vraag, zal dit wel eens het probleem kunnen zijn.
Have a Nice day. :D

Beste Harry,

Fijn dat je op mijn vraag heb gereageerd, maar ...... ik voel me echt een clown. Zelf had ik het idee dat ik deze vraag had gesloten, maar dom genoeg niet. Sorry voor de ongemak en voor mij is het een goed les geweest.

groet,
Wim:o

Vraag is niet meer relevant!

Niceday , rechts onder staat een regel in het kadertje status van de vraag " vraag is opgelost " klik je daar dan nog even op , dank U

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan