2 computers met het zelfde account

Status
Niet open voor verdere reacties.

batfink2002

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
144
we hebben twee computers met windows 10, helaas heb ik voor beide het zelfde account aangemaakt. Dat is lastig want de achtergrond als je die aanpast verandert bij beide, me Hotmail zie bij beide in beeld komen en en zie ook de favorieten van elkaar. Hoe kan ik op een computer het account aanpassen en wat verlies ik dan.
 
Je kan toch gewoon een nieuw account aanmaken op één van de pc's en daar ofwel een ander Microsoft account aan hangen, of geen? Heb ik zelf ook gedaan; ik gebruik overigens hetzelfde Microsoft account op 3 pc's, maar ik kan ze allemaal anders inrichten. No problem. Van een veranderende achtergrond heb ik overigens nog nooit wakker gelegen :). Maar het lijkt mij wel fijn om op elke pc dezelfde mailaccount te hebben. Scheelt weer switchen. En dan nog: je kunt probleemloos een andere mailaccount gebruiken als je dat wilt.
Zodra je een nieuw account aanmaakt op een pc, kun je niet meer bij de data van dat andere account. Maar dat wil je dan ook niet, lijkt mij. Al kun je denk ik nog wel een OneDrive etc. koppelen aan dat nieuwe account, zodat je toch bij dezelfde bestanden kunt.
 
Ik weet niet hoe je een nieuw account kan aanmaken en me email wil ik per computer apart houden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan