2 connectors op mobo

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud1980

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
hallo ik heb een mobo liggen met twee voedings connectoren nameliojk 1x atx 20 pin en dan zit er nog een oude at conector op ???
ik heb al geprobeert met alleen 20 pins maar dit werkt niet (er gebeurt helemaal niets )
wie kan me helpen mischien is er een mogelijkheid om met een beetje soldeerwerk hier een connector bij te maken maar ik weet niet welke spanningen
ik heb dit probleem al eens gegoogled
bvd ruud

Is deze connector ook in je voeding aanwezig??

Geef ook eens aan welk mobo, en welke voeding je hebt.

het is een dell mobo
met een p3
de volgende nummers staan erop
0007468t-12461-9b3-01hq

aa 722396-111

e139761

Als je gewoon een ATX voeding hebt, moet het gewoon werken hoor. Maar let op, het systeem zal pas opstarten als alles klopt (er zit een soort foutcontrole in het voedingssysteem) dus eerst controleren of alles goed aangesloten is, dan wel, goed werkt.

ik heb al alles geprobeerd maar ik denk dat het bord gewoon kaduuk is
toch iedereen bedankt voor de reacties

Geplaatst door crash
Inprincipe heeft een P3(Pentium 3) voor zover ik weet 1 aansluiting(ATX) nodig voor voeding. Bij de P4(Pentium 4) heb je meestal wel een extra 4-polige voedings aansluiting nodig.
(bericht van crash uit je vorige topic.)

Dit heb je ook gecontroleerd??

(dit schijnt een PIV stekker te zijn maar mijn Gigabyte Socket A bord(AMD) heeft deze stekker ook)

en die stekker van jou lijkt ook op een oude at aansluiting maar ipv twee stekkers maar een?

weet je mishien enkele voltages van deze connector?

alvast bedankt groet ruud

Geplaatst door ruud1980
en die stekker van jou lijkt ook op een oude at aansluiting maar ipv twee stekkers maar een?
Als je doelt op het bericht van Hjllo, dan klopt dat wel. Die stekker heeft, voor zover ik weet, dezelfde funktie als de vier-polige stekker voor de Pentium 4 moederborden. Het lijkt me niet, dat je zelf een connector kan maken, waardoor het moederbord wel gaat werken

fotos

ha het is me gelukt om er een foto van te maken

ik heb ze omcirkeld zou er wel een voeding voor in de handel zijn??

Bijlagen

• mobo 1.jpg
    mobo 1.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 52
Die voeding is gewoon in de handel hoor.:)

Ik heb zelf een Antec Truecontroll 550, daar zit die aansluiting ook op naast de vier-polige aansluiting voor de Pentium 4.

PS dit is geen goedkope voeding, maar ik ga er van uit dat er ook goedkopere uitvoeringen zijn, met die aansluiting erop.

Heb er ff gauw een foto van gemaakt.
Helaas niet zo heel scherp, daar het in een vrij donkere hoek gemaakt is, met m'n mobiel en ik moest hem nog verkleinen voor het uploaden.:o

attachment.php

Bijlagen

• photo-0001.jpg
    photo-0001.jpg
    8,4 KB · Weergaven: 67
bedankt

bedankt voor de hulp ik ga nu uitkijken naar een passende voeding ik markeer de vraag als beantwoord

mvg ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan