2 Dell studio laptop, welke beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bashere

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2010
Dell Studie 15:
Geheugen: 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2x2.048]
Grafische kaart: 512 MB ATI Mobility Radeon HD4570
Hardeschijf: 500 GB (7.200 rpm) Seriale ATA-harde schijf
INTEL CORE I3-330M (2.13 GHZ, VIER THREADS, 3 MB CACHE)

Of

Dell Studie 15:
Grafische kaart: 1 GB ATI Mobility Radeon HD5470
Hardeschijf: 320 GB (5.400 rpm) Seriale ATA-harde schijf

Welke laptop is beter op het gebied van gamen?
Wat zijn de voordelen van elk van de 2 laptops.
Budget voor laptop is rond de 600 eu dus als je beter weet wil ik dat ook graag weten. (laptop is ook voor in trein)

Ook andere opmerkingen zijn welkom.

voor de videokaarkt is de 1 GB ATI Mobility Radeon HD5470 beter maar voor de harde schijf is het precies andersom...

Bijlagen

• Schermafbeelding 2010-05-19 om 07.54.25.png
    Schermafbeelding 2010-05-19 om 07.54.25.png
    41,9 KB · Weergaven: 51
Het gaat er niet zozeer om in dit geval, welke laptop beter is.

Laptops in die prijsklasse zijn gewoon niet geschikt om een beetje fatsoenlijk om te kunnen gamen, geen enkel merk en geen enkel type.

Het gaat daar juist wel om.

Me budget is gewoon niet toerijkend voor een game-laptop, maar als ik een laptop aanschaf wil ik wil een laptop die voor dit budget games heb "beste" draait.

Dus je wilt een laptop om te gamen
Je hebt daar niet genoeg budget voor
En voor dat geld wil je dan een laptop kopen waarop je niet of nauwelijks kunt gamen???:o:o

oke ik zal ff duidelijk uitleg geven.

laptop is stuk er moet dus nieuwe komen...

Budget rond 600 eu.
Wil voor die prijs de beste game laptop die mogelijk is. Ik weet dat dit nogsteeds prut is voor games maar heb gewoon niet meer budget en desktop is zo onhandig in trein.

oke ik zal ff duidelijk uitleg geven.

laptop is stuk er moet dus nieuwe komen...

Budget rond 600 eu.
Wil voor die prijs de beste game laptop die mogelijk is. Ik weet dat dit nogsteeds prut is voor games maar heb gewoon niet meer budget en desktop is zo onhandig in trein.

Beide dell laptops hebben helaas een te zwakke videokaart, de enige 'game laptop' die je voor onder de 600euro kan krijgen en waar je redelijk wat mee kan zit in de dv6 serie van HP, moet je maar eens op www.kieskeurig.nl kijken daar staat die op nummer 1. Hp staat alleen niet bekend om degelijkheid dus als je slechts 1jaar garantie hebt... kan het nog wel eens dure grap zijn.

http://www.kieskeurig.nl/laptop/hp/pavilion_dv6-2120ed_vy329ea/specificaties/891056/

ik denk dat dit het beste is dat mogelijk is voor dat bedrag.

wil alleen zeggen dat als je een mooie, degelijke game laptop wilt je echt 900-1000euro moet neerleggen.

ps: eventueel kan een dell studio 17 met een 5% kortings bon kost deze 615euro en heeft i-3 processor en 5650vid kaart. hiermee zou je best goed kunnen gamen, beter als met de hiervoor genoemde hp.

Laatst bewerkt:
Is iedereen het met hem eens dat die hp van kieskeurig de beste game laptop voor rond de 600 euro is?

Ik ga hem vandaag ff bekijken in winkel.

Weet iemand misschien ook of het mogelijk is om bij dell de grafische kaart te vervangen door die HD 5650? Hij staat niet als keuze weergegeven op de site namelijk. (Vast voor onderzoek voor ik ze zelf bel)

Dell Studie 15:

Laatst bewerkt:
Is iedereen het met hem eens dat die hp van kieskeurig de beste game laptop voor rond de 600 euro is?

Ik ga hem vandaag ff bekijken in winkel.

Weet iemand misschien ook of het mogelijk is om bij dell de grafische kaart te vervangen door die HD 5650? Hij staat niet als keuze weergegeven op de site namelijk. (Vast voor onderzoek voor ik ze zelf bel)

Dell Studie 15:

Helaas, ik heb hierover al is gebeld omdat ik eerst een studio 15 wilde dit kon niet daarom heb ik een studie 17 gekocht, geen spijt!:p

nog vager is dat ik i7 in mijn laptop heb en dat je bij dell alleen een HD 4650 daarvoor kunt krijgen geen 5650. terwijl die kleiner is en minder stroom verbruikt x.x.

die van kieskeurig is goed voor die prijs, dell studio 17 mischien wat beter=)

Ik heb net met Dell zitten bellen en je heb gelijk ze kunnen alleen wat op hun site staat. (Beetje beperkt dus :P)

Misschien dat ik me budget naar 700 kan brengen (studie 17) maar is er misschien ook een andere goede laptop voor die prijs.

Ik vind het toetsenbord van de hp niet echt lekker, ook touchpad is irritant. (persoonlijke mening)

Ik zit zelf ook al te kijken naar andere laptops voor 700 eu, met goede grafischekaart/proccesor.
Liefst 15,6-INCH , maar mag ook 17 als niet anders kan.

Tips?

Ik heb net met Dell zitten bellen en je heb gelijk ze kunnen alleen wat op hun site staat. (Beetje beperkt dus :P)

Misschien dat ik me budget naar 700 kan brengen (studie 17) maar is er misschien ook een andere goede laptop voor die prijs.

Ik vind het toetsenbord van de hp niet echt lekker, ook touchpad is irritant. (persoonlijke mening)

Ik zit zelf ook al te kijken naar andere laptops voor 700 eu, met goede grafischekaart/proccesor.
Liefst 15,6-INCH , maar mag ook 17 als niet anders kan.

Tips?

Soms kunnen ze meer=) maar in dit geval helaas niet, met de i-3 processor en 5% korting kan je studio 17 voor 647euro krijgen.

uit ervaring weet ik dat deze lekker typt(type er op het moment op:p), en een mooi ruim touchpad heeft. Wel zal je zonder coating a 30euro vingerafdrukken zien op de achterkant van je laptop scherm.

en tsja, hp/acer zijn merken die kwalitatief niet geweldig zijn maar wel redelijk wat leveren voor een zachte prijs. Acer is hierbij dramatisch, hp gaat nog wel kwa service maar kwaliteit is vergelijkbaar met acer.

misschien kan je nog eens zoeken naar een goede toshiba, deze zijn kwalitatief vaak goed, en ook nog redelijk goedkoop.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan