2 DLL files weg, help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan de snelheid iets boven de helft zetten.

Op dat pagina van IBM is het mogelijk om meer te zoeken (boven, staat het tabje downloads) maar dan moet men 1 of ander invullen o.a. het exacte type van PC.

Toen jij de PC heb gekocht, zat ME erop?

Jou muis heeft een staartje..gebruik je de jungle?

Je moet toch altijd rekening houden dat sommige progjes de boel vertragen. Dat gebeurd bijv. met een virus scan of met andere scan zoals Ad-Aware.
En hoe staat je virtueele geheugen? Doet Windows dat of heb je dat aangepast?

Nog andere vraag: heb je AntiTrojan 5.5 op de PC geistaleerd of niet?

Grtz
Falcon

Geplaatst door falconetti
Je kan de snelheid iets boven de helft zetten.

Op dat pagina van IBM is het mogelijk om meer te zoeken (boven, staat het tabje downloads) maar dan moet men 1 of ander invullen o.a. het exacte type van PC.

Toen jij de PC heb gekocht, zat ME erop?

Jou muis heeft een staartje..gebruik je de jungle?

Je moet toch altijd rekening houden dat sommige progjes de boel vertragen. Dat gebeurd bijv. met een virus scan of met andere scan zoals Ad-Aware.
En hoe staat je virtueele geheugen? Doet Windows dat of heb je dat aangepast?

Nog andere vraag: heb je AntiTrojan 5.5 op de PC geistaleerd of niet?

Grtz
Falcon

Hoi Falcon,

we gaan weer op deze toko verder, had gister het verkeerde knopje te pakken.

deze pc heb ik geheel via mn werk aangeschaft, en alles zat erop, dus ME, muis hoort erbij, alles is van IBM.

mn geheugen heb ik aangepast, en ik heb voldoende schijfruimte.

het vertagen (stilstaan van de cursor) gebeurd altijd bij het afdraaien van adaware en andere progjes ook de antitrojan, die ik inmiddels ook op mn pc heb geinstalleerd, eigelijk hoopte ik dat deze wat zou vinden, want dat zou dan de oorzaak kunnen zijn, maar hij vond niks. Als ik die trojan draai, dan zie je dat paardje ronddraaien, soms staat die gewoon stil en de scan stopt ook, met mn muis kan ik dan ook niks meer. Dit is nooit zo geweest, zeker niet met adaware, maar rond die tijd dat ik de nieuwe versie heb, doetie dat.

Rond die zelfde tijd heb ik een andere virusscanner erop zitten, voorheen had ik Norton, en nu Mcfee. Als ik mcfee effe stopzet, (uitgeprobeerd) blijft mn muis toch steeds hangen, en mn beeld blijft ook stilstaan.

Ik krijg die norton er niet meer op, steeds zegtie dat hij een andere virusscaner ziet, maar die is er niet (mcfee had ik verwijderd) heb toen zoals je reeds al vertelde alles van norton via regedit verwijderd, en toch blijft ie het zeggen, en ik vind nix meer van norton.

hoop dat ik je voldoende info nou heb gegeven, ik weet het nu ook niet meer, (denk dat ik die pc maar uit het raam gooi :D

Als je een gewone muis hebt, dus met zo'n balletje eronder moet je af en toe deze schoonmaken.
Als je het balletje eruit haalt zie je 3 rollen zitten waar het balletje op draait, die zijn vermoedelijk aangekoekt met stof/vuil. Dit kun je schoonmaken met wattenstaafjes met alcohol......:)....Niet de alcohol die je drinkt dus....;)

Muis

Hoi bleu,

nog meer hulp, altijd welkom.

Maar mn muis is schoon, helemaal opgepoetst, ook mn balletje :D

Het vreemde ervan, is dat hij wel goed klikt, en de test van mn muis is ook goed !!

Ik krijg die norton er niet meer op, steeds zegtie dat hij een andere virusscaner ziet, maar die is er niet (mcfee had ik verwijderd) heb toen zoals je reeds al vertelde alles van norton via regedit verwijderd, en toch blijft ie het zeggen, en ik vind nix meer van norton.
Je hebt kans dat er toch nog iets in het register is blijven hangen, zoek nog eens het hele register door in de verschillende directorie's,
HKEY_LOCAL MACHINE etc...

Wat je muis betreft, ik heb er wel eens iets over gelezen maar ben het momenteel kwijt, zoeken we op......:)

Dat is nou het vreemde: IBM heeft geen info over jou muis :D en/of WinME.
Je kan nog via dat site van IBM jou vraag (met type van PC, etc) voorleggen aan de jongens van IBM.

Je hebt gelijk met de nieuwe zoekprogramma's: maar ik denk dat dit komt omdat ze wat uitgebreider zoeken. Ik maak me daar niet druk over.

Antivirus progje: dat is nou het lastige van McAfee. Ik raad mensen altijd af (eigen mening). Ergens op deze forum staat een uitgebreide beschrijving hoe je de 'lastige' McAfee eraf krijgt. Klik boven op Zoeken en vul dan het term McAfee in.

Anti Trojan: vind hij ook geen open poorten? Heb je het progje al op Nederlands gezet? Bij opties\systeem alles aanvinken behalve animatie. Ook de update halen. Bij het halen van update = niets (geen velden) invullen.
Voor nog extra info kijk in je box;)

Grtz
Falco

toch komt alles bij IBM vandaan, staat er met grote letters op :confused:

bedankt voor de beschijving van trojan, nu statie in het nederlands.

Het is nu duidelijk (denk ik) dat het misschien niet van mn muis afkomt, want als ik hier op de site zit of elders, heb ik geen last van stilstaand beeld of cursor. Maar zodra er gescand gaat worden, (wat dan ook) blijftie steeds hangen.

Beschrijving = graag gedaan :D ;)
Heb je de privé bericht ontvangen? (ja dus:D:D)

Ik hoop dat alles goed werkt, na morgen neem ik even 1 week vakantie. Lekker skien in Italie :D:D

Grtz
Falco

Laatst bewerkt:
fijne vakantie

Nou Falcon, fijne vakantie dan toegewenst, en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sneeuw. Hou alles heel he :p

bedankt voor zover voor al je hulp.

muis

Nou is het helemaal gedaan met mn muisje, ik ben echt 10 min bezig om mn muis op een plek te krijgen die ik wil. Dus dat wordt morgen een nieuwe kopen.

Na het schoonmaken (nogmaals) maar nu met alcohol, is dr helemaal geen land meer mee te bezeilen. Het lijkt wel of er te veel ruimte inzit waar het balletje inzit, en dat hij bijna of geen contact maakt met die ringetjes.

Dus voor zover bedankt voor het meedenken, ik laat nog wel even weten, of mn nieuwe muis het wel goed doet. (voor degene die het willen weten)

Hoe oud is dat muis dan ??? Ligt het niet aan de muismat?? Beide moeten 'vetvrij' zijn.
Een nieuwe muisje kost meer dan een muismatje. :D:D

En nu stop ik voor 1 week. Bye ;)
Falco

muisje

muisje is nu 2 jaar oud en is dood :confused:

Ik heb een oud muisje van mn werk meegenomen en deze nu erop gezet. En waar, hij doet het !!

Dus van de week toch effe een nieuw muisje kopen. Hele verhalen om een muis dat gewoon op was :D

Maar bedankt voor jullie tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan