2 documenten samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldvm1964

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
Ik wil 2 documenten samenvoegen in word, deze heb ik meegestuurd.
De kop die erin staat moet blijven staan bij het invoegen.
Dus pagina 1 is ALG 001 en pagina 2 is ALG 002.
Als ik deze samenvoeg veranderd de kop en dat wil ik nou weer niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Gr,
Ronald

Bijlagen

zet de leestekens eens aan met Ctrl+Shift8 dan zie je een sectiebreak aan het eind van pagina 1 staan.

dus stap 1: voeg een sectie einde in waarbij de nieuwe sectie op de volgende bladzijde begint (Invoegen, bovenste optie en dan de logische keuze; ik heb een engelse versie Word: Insert, Break, Next page)
Op de nieuwe bladzijde ga de header in. Ontkoppel deze van de vorige header en verander dan wat je wil veranderen.

Met kopieren en plakken de tekst uit het andere document invoegen

Ron

zet de leestekens eens aan met Ctrl+Shift8 dan zie je een sectiebreak aan het eind van pagina 1 staan.

dus stap 1: voeg een sectie einde in waarbij de nieuwe sectie op de volgende bladzijde begint (Invoegen, bovenste optie en dan de logische keuze; ik heb een engelse versie Word: Insert, Break, Next page)
Op de nieuwe bladzijde ga de header in. Ontkoppel deze van de vorige header en verander dan wat je wil veranderen.

Met kopieren en plakken de tekst uit het andere document invoegen

Ron

Eerste is gelukt. Stap 1 lukt ook nog. Alleen het ontkoppelen van de kop hoe gaat dat precies. Word is niet mijn specialiteit.

Ronald:)

Als je dubbelklikt op de header dan verschijnt er een menu. Zie ook de bijlage. Het oranje icoontje bepaald of de kop identiek is aan de vorige sectie en daarmee kan je het aan en uit zetten.

Succes
Ron

Bijlagen

• New_1.jpg
    New_1.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 59
Als je dubbelklikt op de header dan verschijnt er een menu. Zie ook de bijlage. Het oranje icoontje bepaald of de kop identiek is aan de vorige sectie en daarmee kan je het aan en uit zetten.

Succes
Ron

Bij mij wordt deze niet oranje. Ik heb bestand bijgevoegd, op pagina 2 staat wel rechtsboven "zelfde als vorige". op deze plaats moet het andere bestand ingekopieërd worden.

Ronald

Bijlagen

Dat zelfde als vorige moet er uit, dat kan je met het "oranje" ding doen. Als je een keer klikt dan in het niet meer hetzelfde als de vorige.

Ik heb hier geen nederlandse Word dus weet ook niet precies hoe het in het Nederlands heet. Overigens werk ik zelf nog met Office2003, wellicht dat het in nieuwere versies anders is

Ron

Succes
Ron

HET IS TOCH NOG GELUKT:P werd toch oranje
Bedankt voor de informatie, er wordt op het bedrijf ook nog gewerkt met Office 2003. Thuis zelf 2010 ik ben benieuwd hoe het daar gaat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan