2 dvd samen voegen tot 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
ik heb vroeger eens een dvd gesplitst in 2 dvd voor beste kwaliteit te behouden
hoe kan ik de 2 dvd samenvoegen tot 1 dvd
met dvdremake pro ging het niet

bestaat er zo geen progje om dvd te joinen ,gelijk dat je doet met divx,avi,mpg

Geen idee waarom het met "remake" niet ging.... dat zou de truc moeten kunnen.
Maar je hebt ook nog "DVD2one" en daar lukt het hier altijd prima mee....

dat heb ik thuis denk ik liggen
kun je effe in kort zeggen hoe het in zijn werk om ze samen te voegen

Start het programma, kies de middelste van de 3 iconen, selecteer de VIDEO_TS folders, en de rest gaat vanzelf...... erg simpel......

Ik zit eigenlijk met soortgelijke vraag.
Ik heb het hele seizoen van de tv-reeks buiten de zone. Maar het is allemaal samen 4,51 gb, dus het gaat net niet op 1 dvd, kan ik ze er toch op de ene of andere wijze oppersen?

@ alex1
Heb je die serie in één VIDEO_TS bestand staan? Dan kun je dat bestand in Nero Recode openen en drukt dat programma het een beetje in elkaar zodat het wel past.... alternatief met DVDShrink... of zijn het DiVX bestanden [avi's]?

Start het programma, kies de middelste van de 3 iconen, selecteer de VIDEO_TS folders, en de rest gaat vanzelf...... erg simpel......

ik gebruik dvd2one 2.06
het rare is ik dat ik een dvd inlees en volgens dvd2 one is dat maar 1.06 gig
hij is (4,2 gig)

@ alex1
Als je een dvd speler hebt die divx aan kan kun je ze gewoon als "data" op een dvd bakken, zoniet moet je ze "converteren" met winavi of cucusoft [ben ik fan van] naar dvd.... en dan kijken hoeveel afleveringen er op één dvd passen.... beter is dan om, bijvoorbeeld met "virtualdubmod" eerst een paar avi's aan elkaar te plakken, deze dan te converteren naar DVD....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan