2 DVD's in 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de reactie James

Ik het net binnen gehaald en kon het zo installeren.
Ga me er nu in verdiepen. Lijkt me wel een zeer nuttig proggie.

grt.


Martin
 
Als je nu nog even alles van Nero afsluit en dit installeert, is NeroVision Express nog Nederlandstalig ook.

James:)
 
:thumb: toppie James :thumb:

Mijn engels is goed genoeg, maar mijn Nero zelf was ook in het nederlands en dan is het wel handig dat die vission dat ook is.

Bedankt.
:thumb:
 
Bedank Nero:p:D

Voor mensen die NeroVision Express ook willen downloaden, zorg dat je steeds de laatste versie download! Als het linkje naar dat bestand niet meer werkt, is er een nieuwe versie! Zoek gewoon bij google op NeroVision Express en je komt automatisch bij de laatste versie uit.

James:)
 
ALS je een licentie hebt voor de suite dan moet je even naar ede donwloadsectie van Nero gaan en daar een stuk of wat downloads ophalen. Vision Express zit daar ook bij.
 
Deze dus.................
 

Bijlagen

  • vison epress.jpg
    vison epress.jpg
    35 KB · Weergaven: 16
Geplaatst door James007
Als je nu nog even alles van Nero afsluit en dit installeert, is NeroVision Express nog Nederlandstalig ook.

James:)
Hé! Echt bedankt, mijn engels is (nog) niet zo goed en ik denk dat ik nu veel meer van het programma snap! Ik ben er trouwens nog steeds niet uit hoe het moet.
 
Ik weet nu hoe ik de video-bestanden kan inporteren, maar en bij elkaar zetten, maar hoe kan ik het nu weer exporteren naar een DVD? Kan ik gewoon een MPG-bestand op een DVD zetten (en dat de DVD ook afgespeeld kan worden in een DVD-speler)?
 
Dat zou je kunnen doen, de meeste DVD-spelers snappen dit zeker.:)

Je kan ook een dvd-video structuur laten aanmaken en dan krijg je als uitvoerproduct weer zo'n map video-ts...

James:)
 
Als je V. Express gebruikt ga dan als volgt te werk :

start V. Express,
1. kies voor:
2. DVD maken dan
3. DVD video
4. video bestanden toevoegen
5. surf in het verschijnende venstertje naar de map waar de mpg staat en selecteer 'm
6. na korte tijd is het bestand geanalyseerd / geconverteerd
7. kies rechtsonder voor volgende en
8. sla alle volgende vensters over middels het kiezen van "volgende" (als je meer ervaring krijgt kun je in de vervolgschermen "leuke dingen" met je film doen)
9. kies uiteindelijk een brand optie naar DVD of map op je hdd en Nero gaat voor je aan de slag...............

Heb je reeds een Video_TS map (met de inmiddels bekende bup-vob en ifobestandjes) dan kun je bovenstaande allemaal overslaan en rechtstreeks met Nero een DVD branden. Bovenstaande geldt eigenlijk alleen maar wanneer je GEEN VIDEO_TS map hebt met daarin staande DVD bestanden (de vob - bub en ifotjes)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gast0225
Heb je reeds een Video_TS map (met de inmiddels bekende bup-vob en ifobestandjes) dan kun je bovenstaande allemaal overslaan en rechtstreeks met Nero een DVD branden. Bovenstaande geldt eigenlijk alleen maar wanneer je GEEN VIDEO_TS map hebt met daarin staande DVD bestanden (de vob - bub en ifotjes)
Ik heb inderdaad een VIDEO_TS map, maar als ik rechtstreeks ga branden, kom je dan uiteindelijk niet bij het oorspronkelijke probleem uit? Dat je dus maar één kleine DVD op een grote DVD zet? Of heb je bij die functies ook nog opties? Ik vind het trouwens ook wel leuk om van die schermpjes en zo te maken. Ik had al wat uitgeprobeerd, door die 9 stappen te doen (alleen de VOB-bestanden selecteren), maar dan krijg je niet allemaal kleine hoofdstukjes maar één lange. Ik heb al gezien dat je het zelf in hoofdstukken kunt verdelen, maar dat best veel werk als je bijvoorbeeld een hele vakantiefilm op DVD wilt branden. En het gaat ook nog niet altijd heel precies. Is er misschien een optie om die hoofdstukken gewoon te inporteren?
 
Ik heb het nu voor elkaar. Als er met de filmcamera opgenomen wordt in de zogenaamde VR-modus, onthoud die wel alle hoofdstukken. Alleen het laatste hoofdstuk wordt dan weggelaten. Als ik dan gewoon na het filmen nog even een scene zwart film, wordt die weggelaten, maar verder werkt het dan helemaal perfect. Bedankt allemaal voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan