• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 formules samenvoegen........

Status
Niet open voor verdere reacties.

HumanScan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
4
Zou graag 2 formules samen voegen.
Als hij de datum niet kan vinden dat hij dan zoekt op cijfer waarde
=DATUMVERSCHIL($L$4;$P$1;"ym")
=VERT.ZOEKEN(Blad3!M4;Blad1!A40: D51;2;ONWAAR)

Wie kan mij helpen bij mij geeft hij #waarde
 

Bijlagen

  • 2 formule samenvoegen.rar
    29,3 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
zoals in je vorige vraag geldt hier ook: zet een gezipte excelfile erbij.

steven
 
humanscan,

als ik het bestand open, krijg ik #REF. kan je eens een quote voor de formules zetten, zodat we kunnen zie wat er staat.

steven
 
Ik heb het nieuwe bestandje geopend, maar om eerlijk te zijn, ik begrijp de bedoeling niet :(
 
Ik heb het nieuwe bestandje geopend, maar om eerlijk te zijn, ik begrijp de bedoeling niet :(
ik ben even eerlijk, ik snap het ook niet. af en toe zijn de celverwijzingen absoluut en soms niet waar ze het dan weer wel moeten zijn.
als je nu ook een een voorbeeldje met je eindresultaat zou kunnen uploaden, dan kan ik misschien weer mee. wat betekent DATUMVERSCHIL(C4;D4;"ym")? D4 zou hier alleszins $D$4 moeten zijn als je de formule naar beneden wil doortrekken.

steven
 
ik ben even eerlijk, ik snap het ook niet. af en toe zijn de celverwijzingen absoluut en soms niet waar ze het dan weer wel moeten zijn.
als je nu ook een een voorbeeldje met je eindresultaat zou kunnen uploaden, dan kan ik misschien weer mee. wat betekent DATUMVERSCHIL(C4;D4;"ym")? D4 zou hier alleszins $D$4 moeten zijn als je de formule naar beneden wil doortrekken.

steven

Waar ik naar toe wil is dat de formule een keuze maakt aan de hand van het eerste jaar dit jaar is variabel

A tm/ C is variabels
D t/m L zijn formules(hoop ik dan!?!)
D4 = het verschil in maanden tussen D1 en C4 (18mnd max jr=12)
E4 = leeg tot met 18mndn
F4 = uitkering dat uitgerekend word door middel van mndn(D4) x uitkering(B4) + A4 x B4

G4 = is restant van D4 (v.b. D4=4mdn G4=12mdn (18mnd max)
H4 = 0 start pas als loongerelateerd 18mdn heeft bereik
I4 = uitkering dat uitgerekend word door middel van mndn(D4) x uitkering(B4) + A4 x B4

J4 = Restant van D4 en G4 (v.b. D4=4mdn G4=12mdn J4=12mnd(18mnd max)
K4 = restant van J4 tot 12mdn
L4 = mndn(D4) x uitkering(B4) + A4 x B4

M4 = 0 18mnd max bereikt
N4 = 12 mdn dit gaat dan nog 9 jaar door (max is 10jr)
O4 = mndn(D4) x uitkering(B4) + A4 x B4

Hoop dat het nu wat begrijpelijker is geworden.........anders weet ik het ook niet meer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan