2 G tijdelijk op het net

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieve33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Mijn PC is geinfecteerd door een virus. hierdoor moet ik hem volledig terug instaleren. Op zich geen probleem maar ik bezit geen CD-brander. Kan ik ergens mijn bestanden tijdelijk onderbrengen via mail en ze na de herinstallatie terug downloaden. en hoe doe ik dit het beste? Ik kan ook geen drivers meer instaleren dus via usb key is ook geen oplossing

Dank voor jullie steun

Uhhhh 2 gig is:

Een hele lange tijd upen met je machine
Te veel voor gratis space provider zooi
Niet handig?

misschien dat je het via ftp op een server van een kennis kan uppen

Maar zoals Sith Warrior al aangaf het gaat een hele tijd duren.

Misschien voor die 40 euro dan maar een brander halen en alles backuppen ?

Kun je niet beter proberen dat virus te verwijderen?
Eventueel online scannen hier

Je bestanden kun je misschien beter via msn naar een kennis oid sturen.

( ik las over die 2 gig heen)

Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet verstandig 2G bestanden via internet ergens anders opslaan. Je hebt een besmette PC, hoe weet je nu of je een ander niet "blij"maakt met een virus? Zoals Bloopy al voorsteld € 40 investeren in een brander.

Een CD-brander valt niet te installeren, hij neemt geen drivers meer aan, ik heb een betaalde adsl-lite verbinding van Tiscali

Zit er een netwerkkaart in? Misschien kan je via een netwerkkabel even wat bestanden verplaatsen naar een andere pc (desnoods van een kennis)

Of "even" de harde schijf in een ander systeem plaatsen en zo de gegeven kopieren.

Via mail lijkt me geen optie, de meeste mailservers laten je mailtjes versturen met een maximum formaat, meestal 10 of 15 MB. Dan zou je dus handmatig heeeeel veeeel moeten mailen.

Wil je het toch via internet doen, dan lijkt ftp een goede optie (zoals bloopy al voorstelde). maar dat gaat inderdaad lang duren (1 of 2 dagen?)

Of natuurlijk ong. 1400 floppies ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan