2 game pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkandries

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
kan iemand voor mij een mooi zetje maken voor :

een pc van 300 euro max
geen bestuuring software
wel een dvd lezer
geluid maakt niet uit
moet een redelijke video kaart in die cod 4 aan kan
ik zet hem zelf inelkaar

en de anderen
een pc die netjes cod 6 aan kan
geluid maakt niet uit
geen bestuuringsoftware
geen dvdlezer
zet hem zelf in elkaar

alvast bedankt :thumb:

hij moet zo goed koop mogelijk lekker cod 6 kunnen draaien geen idee welke prijs hier aan hangt :o

Laatst bewerkt:
@ paranoid: met die 350 Watt zal je ZEKER NIET TOEKOMEN!!! hou er wel rekening mee dat na 2 tot 3 jaar gebruik ongeveer 10% (voor de topmerken) tot 50% (voor de goedkoopste merken) van de capaciteit van de voeding zal afnemen!
Beter zou zijn om een 400W voeding van een beter merk (OZC is een goed merk, goede kwaliteit voor een gemiddelde/lage prijs; sharkoon en chieftec zijn ook enorm goede merken [duren langer voor de capaciteit afneemt] maar zijn dan wel weer redelijk wat duurder)

en de link werkt hoor, bij mij

Als je alles in een calculator invoert kom je uit op 270 watt! Be Quiet is een van de beste merken qua voedingen.

http://www.be-quiet.net/calculator.php?websiteLang=en
http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

En zelfs met de 50% afname kom je nog uit op 333 watt. Dus ik moet zeggen dat je ongelijk hebt, er zijn zelfs mensen die de HD4670 op een 300 watt voeding draaien.
De videokaart verbruikt 55 watt piek en de processor 80 watt. De 2 belangrijkste componenten verbruiken dus samen 135 watt.

Goede voedingen
Ook deze voedingen staan goed bekend. De kwaliteit is ook goed en ze werken ook prima. Onderling zijn er wel grote verschillen, maar dat verschilt echt van voeding tot voeding. Hoe dan ook zijn voedingen van dit merk goed genoeg voor elk systeem.

Antec
Asus
Be Quiet

Daar onder volgen er nog een paar, geloof me die 350 watt voeding is voldoende.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan