2 gebruikers op een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
IK heb een comp met 2 gebruikers acc nu wil ik overgaan op 1 gebruiker maar hoe doe ik dat zodat de gegevens van persoon no2 behouden blijft zodat ik alle gegevens van acc 2 nog kan gebruiken zonder dat er iets verloren gaat en dat alles onder acc 1 staat
e de waele
 
Laatst bewerkt:
dat is snel maar ik weet niet of dit de juiste methode is ik moet toch wel de acc van persoon 2 verwijderen denk ik
e de waele
 
Gewoon account verwijderen, je krijgt dan vanzelf de vraag of de bestanden behouden moeten blijven.
 
OK als ik dat heb gedaan kan ik dan met acc no1 overal weer terug aan de gegevens( die van acc 2 waren)
e de waele
 
Ja, wat betreft documenten foto's excel sheets en noem maar op staan dan nog gewoon onder account naam 2. Maar waarom al die moeite, kopieer gewoon alles uit account 2 naar je eigen account,(de dingen die je wilt bewaren) en verwijder dan account 2 in zijn geheel. Zal op zijn minst toch een paar 100 mb schelen.
 
Ok bedankt ik ga het bekijken of het lukt.
geld dit ook voor de post en email kan ik daar ook nog aan?
e de waele
 
Hoe doe ik dat precies want dat heeft ook een appart email adres.
dat zal ik ook moeten verwijderen denk ik
e de waele
 
Daar was ik al bang voor dat je die vraag zou stellen.
Maar eerst een tegenvraag, welk e-mail progje gebruik je.
 
IK gebruik win mael.
Ik heb al eens gekeken bij bestand>importeren>berichten
Is het dat wat ik moet doen?
e de waele
 
Juist dat is oke. Je moet 'm dan wel laten zoeken in het account dat je wilt verwijderen.
 
OK ik weet nu genoeg ik ga het morgen proberen of het lukt als het niet goed gaat dan zal ik nog vragen hoe verder te handelen
tot nu hartelijke dank voor de inlichtingen,
e de waele
 
Gewoon de alle bestanden kopieren Via de administrator naar je account die je wild behouden , en via zoeken moet je hem laten zoeken naar de extensie *.pst en klaar ben je . Als je dat heb importeer je de *.pst files weer naar je andere email die je dan gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan