2 geluidskaarten in 1 pc, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hoi,

Is het mogelijk om 2 geluidskaarten te gebruiken in 1 pc?
Of gaan ze dan met elkaar botsen?

Ten eerste WOW, wat een snelle reactie :D

Ik wil ze juist wel tegelijkertijd gebruiken (om te pre-luisteren in Virtual DJ)
Dan kan dat dus gewoon niet?

haha ik ben toevallig zelf DJ en ik kan je vertellen dat dit gewoon gaat met virtual DJ, alleen als je slim bent koop je 2 dezelfde kaarten, want de ene kaart is de ander niet en zul je zien dat de ene kaart harder afspeelt zeg maar dan de andere;)

Groeten Stephan

Dat ie harder afspeelt maakt me niet zoveel uit, maar dan kan ik dus gewoon die andere erbij zetten??
Super!!!

ja ik doe t nu ook met 2 kaarten in Virtual dj ,werkt perfect
hiervoor in een oudere pc deed ik het met 1 kaart voor het geluid en de onboard voor het monitoren van de koptelefoon,dit ging ook wel maar niet helemaal vlekkeloos

eigenlijk vrij apart wat je nu zegt dat je dat werkend hebt gekregen, normaal als je een geluidskaart in je pc zet, zet deze automatisch de onboard geluidskaart uit.

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
@processorjunkie: nee hoor geen probleem en zeker niet onder windows 7,gewoon onboard sound op "enabled" zetten in de bios en de drivers instaleren.
onder windows kan je er weinig mee maar de verschillende muziek programmas kunnen er goed mee overweg...

heb ik dus serieus nooit geweten, heb namelijk al een paar keer gehoord dat wat je ook doet de pc de onboard kaart zelf uitzet maar als jij zegt dat het werkt, zal het echt wel zo zijn.

Bedankt!:D

Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat dit ook geen problemen za geven in Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan