2 GTA3 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Ik heb twee vragen over GTA3.

Als de filmpjes in het spel spelen zie je een spoor achter de mannetje aan, alsof ze te snel bewegen. Hoort dat zo of is er iets mis met mijn instellingen

Het lukt me ook niet om savegames te laden. Ik heb geen legale versie. Is dat op te lossen?

1. Je moet Trials in de opties uitzetten.

2. Ja, maar daar zijn illegale dingen voor nodig.

Ook ik kan geen saved games laden heb al verschillende forums bekeken en verschillende aangegeven oplossingen geprobeerd maar niets werkt. Dus je kan hem of alsnog kopen of er mee leren leven :)
Of als jij er achter bent hoe je je saved games kan laden dan even doorgeven aan mij :)

Ik heb lekker wel een goede versie illegaal zelf bestanden bij elkaar gezocht enzo tot 2 werkende cd's.
Maar daar mogen we hier NIET over praten. :confused:

Greetz Cyberfighter

Het is wel mogelijk om saved games te kunnen laden.
Moet je bij KaZaA zoeken naar gta 3 save game fix, dan loopt alles perfect.

Volgens mij heb ik al een paar van die fixed geprobeerd van een side maar zal het nog een keer proberen.

Ik ga het nu proberen. Ik meld me wel weer als ik meer weet

hij loopt nu als een trein. Bedankt! :thumb:

Dan heb ik nog een vraag. Is de flamethrower echt zo ineffectief? Ik moet 20 seconden op een auto blijven richten voor er iets gebeurd...
En mensen vermoorden lukt al helemaal niet. Hoort dit zo of is dit een bug?

Ik had ook altijd problemen met opslaan van savegames, maar toen ik GTA III ge-update had, (en daarna crack :o ) kon ik gewoon alles weer doen !

Geplaatst door FragHank
Ik had ook altijd problemen met opslaan van savegames, maar toen ik GTA III ge-update had, (en daarna crack :o ) kon ik gewoon alles weer doen !
opslaan was geen probleem. Ik kon ze alleen niet laden.. :(:(
Maar nu werken de savegames gewoon. :cool: Alleen de flamethrower doet het niet echt :confused:

Opslaan en laden dan...
Maar ja, de flamethrower = de flamethrower....
Ik denk dat tie gewoon normaal is zoals jij hem beschrijft....

Maar ik moet op het eerste eiland bij de missies met het blauwe telefoontje met een vlammewerper een aantal bendeleden ombrengen. Maar dat lukt never nooit omdat je een half uur lang vuur over die mannetjes moet sproeien voordat ze dood gaan. En de meeste mannetjes hebben de vervelende gewoonte om weg te rennen als je op ze schiet...(Hmm, why would they do that? :rolleyes::D) Hoe moet je die missie doen?

En op het tweede eiland is er bij het groene telefoontje een missie waarin je tegen 3 anderen moet racen (15 checkpoints halen) Als die missie klaar is, en ik wil een nieuwe missie bij die telefoon doen moet ik wéér die missie doen. Bug in het spel?

De flamethrowers moeten het op mensen meteen doen zodra je ze raakt. Dan worden ze zwart en vallen ze neer.

Dat je die missies bij de telefooncellen steeds over kan doen is volgens mij ook een bug in het spel, je kan eeuwig blijven racen. :)

Geplaatst door ViZ
De flamethrowers moeten het op mensen meteen doen zodra je ze raakt. Dan worden ze zwart en vallen ze neer.
Niet dus... :(

Ik ben nu de update aan het downen maar dat duurt eventjes...

GTA3 cannot be update because of unknown version "gta3/ \exe"

Ja, dat krijg je met die cracks.
Dan blijven er dus twee opties over (lijkt me)
-originele gta3.exe terugzetten en dan updaten
-of een crack zoeken met de geupdate versie van gta3.exe

ik ga het ff proberen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door meelman
-originele gta3.exe terugzetten en dan updaten
-of een crack zoeken met de geupdate versie van gta3.exe
dat lukt geen van beide... Dan maar niet updaten

Is het trouwens mogelijk om me zo'n dodo (vliegtuigje) echt te vliegen? Want na een seconde of 12 stort ie bij mij steeds neer... :(

Je kan met een dodo vliegen. Eigenlijk is het heel makkelijk. Je moet gasgeven en dan tegelijkertijd 6 op je numpad indrukken, net zolang totdat er vonken onderuit het vliegtuig komen. Nu 6 heel even loslaten en daarna weer indrukken. Zorgen dat het vliegtuig nu ongeveer recht komt te hangen en daarna ietsje naar beneden laten vallen met 6. Dan gaat ie vanzelf weer wat omhoog en zorg je weer dat je hem ongeveer recht laat vliegen met 6. Als je het zo doet kan je zolang vliegen als je maar wilt.

Tis eigenlijk heel simpel....als je het door hebt :D

dan ga ik dat morgen eens fijn oefenen...
thanx :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan