2 GTA3 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
yippie, gelukt!!

Na de missie dat je een securicar moet stelen krijg ik de melding links boven op mijn scherm dat ik meer van die karren kan stelen en ze voor geld kan afgeven in Portland Harbour. Even later krijg ik de melding dat ik het message board moet checken omdat ze nog wat andere auto's willen hebben. Waar hangt dat messageboard??

En dan nog iets, zou iemand die de orginele versie van GTA3 heeft even het bestand gta3.exe willen uploaden naar een ftp'tje? Als ik dat bestand heb kan ik denk ik patchen...

Er zijn er twee in die haven, bij de garage hangt het bord gewoon naast de deur, maar bij die andere (waar je wagen wordt opgetild door de kraan) hangt er geen bord :). Hier willen ze volgens mij alleen wagens met sirene, politie, brandweer, enz.

Aan de linkerkant van de deur hangt dat boord...

Bijlagen

• haven.jpg
    haven.jpg
    37 KB · Weergaven: 17
ow, ik wou al zeggen. Dat is een andere deur als waar ik naar zat te kijken. Ik ga het even uitproberen.

aha. Ik heb het gevonden. Ik heb ze al bijna allemaal, maar wat is een "flatbed" voor iets?

Geplaatst door meelman
aha. Ik heb het gevonden. Ik heb ze al bijna allemaal, maar wat is een "flatbed" voor iets?
Een flatbed is een soort leger- achtige truck, ongeveer even groot als een bus, maar dan groen en met een open achterkant. Deze rijden veel rond in het tweede eiland.

Geplaatst door meelman
GTA3 cannot be update because of unknown version "gta3/ \exe"

Ja, dat krijg je met die cracks.
Dan blijven er dus twee opties over (lijkt me)
-originele gta3.exe terugzetten en dan updaten
-of een crack zoeken met de geupdate versie van gta3.exe

ik ga het ff proberen.

Je moet ze beiden doen :)
eerst legale exe teruzetten en dan updaten en dan een crack zoeken voor de geupdate versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan