Beste mensen,
Weer een hopeloos geval van iemand waarvan zijn harddisk kapot is.
Maar dit is toch wel een beetje vreemd.
Ik heb een Samsung G3 1,5 T externe schijf, en een
Lacie 500 gb externe schijf gevoed door usb.
De samsung heb ik veilig op een vaste plek bij mijn computer, de kleine neem ik altijd mee.
Mijn vriendin wilde haar bestande op mijn schijf backuppen. Ze zetten wat bestanden op beide schijven, even later werken beide schijven niet meer.
Wanneer ik de samsung aanzet, begint mijn computer lichtelijk te trippen. Als ik op een pictoram klik bv deze computer, dan verdwijnt deze meteen.
Van beide schijven branden de lichtjes, en ik hoor geen rare geluiden als getik.
Alleen bij de samsung knippert het lichtje na 10 minuten en verschijnt er bij deze computer Station E, Maar deze kan ik verder niet openen.
Wat kan ik doen om mijn bestanden te redden?
Ik heb mijn vriendin al dood gemaakt maar dat helpt niet.
Groet de vissenman
Weer een hopeloos geval van iemand waarvan zijn harddisk kapot is.
Maar dit is toch wel een beetje vreemd.
Ik heb een Samsung G3 1,5 T externe schijf, en een
Lacie 500 gb externe schijf gevoed door usb.
De samsung heb ik veilig op een vaste plek bij mijn computer, de kleine neem ik altijd mee.
Mijn vriendin wilde haar bestande op mijn schijf backuppen. Ze zetten wat bestanden op beide schijven, even later werken beide schijven niet meer.
Wanneer ik de samsung aanzet, begint mijn computer lichtelijk te trippen. Als ik op een pictoram klik bv deze computer, dan verdwijnt deze meteen.
Van beide schijven branden de lichtjes, en ik hoor geen rare geluiden als getik.
Alleen bij de samsung knippert het lichtje na 10 minuten en verschijnt er bij deze computer Station E, Maar deze kan ik verder niet openen.
Wat kan ik doen om mijn bestanden te redden?
Ik heb mijn vriendin al dood gemaakt maar dat helpt niet.
Groet de vissenman
Laatst bewerkt: