2 headphones

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
hallo mensen
ik heb 3 inputs
1 vooraan me case
1 achteraan me case van het mb
1 in me moederboard

nu doet hij vooraan me case wel maar als ik dan ergens een 2e headphone in doe gebeurt er gewoon niks
wat te doen?

Zijn de 3 inputs van het zelfde hardware? Daarmee bedoel ik een intern op moederbord en geluidskaart bijvoorbeeld?

Welke windows heb je?
Wat is je moederbord?

windows 7
heb een g110 met een ingebouwde geluidskaart toetsenbord
een frontpanel die aangesloten zit op mijn m5a97 pro mb

Dan weet ik het al denk want je hebt nu 2 verschillende drivers die het geluid afspelen. Ik weet niet hoe je ze allebei tegelijk laat werken, maar ik weet wel hoe je tussen die 2 kan schakelen.

als je links onderin kijk op je bureaublad dan zie je een icoontje van een luidspreker. druk daar op met je rechtermuisknop en dan druk op afspeelapparaten.
Het goed is zie je nu een lijst met allemaal afspeel apparaten. en een vinkje staan bij het apparaat dat je nu gebruikt. Als je een andere afspeel apparaat wilt gebruiken drukt je met de rechter muis kop op het apparaat dat je wilt en druk dan op "als standaardapparaat instellen". Nu staat het vinkje bij het dat apparaat dat je geselecteerd hebt. En dat als het goed is speelt hij het geluid nu vanaf dat apparaat af.

Laatst bewerkt:
dat weet ik wel maar ik wil juist met 2 koptelefoons luisteren
lijkt me raar ik heb 3 inputs 1 via toetsenbord
1 zit op frontpanel aan me moederboard vast en de ander zit gewoon in het moederboard dus dat lijkt me dezelfde driver
waarom werkt het dan niet
verder heb ik aan de achterkant van me pc ook nog iets van 6 ingangen 1 input dus en 1 mic de rest weet ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan