2 keer IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
318
Hoi,

Ik zou graag IE willen opstarten met verschillende opties. Kan dat bijvoorbeeld met 2 verschillende snelkoppelingen (lijkt mij overigens niet, want ik start met verschillende snelkoppelingen dezelfde IE op).

Dus is het mogelijk iets van profielen in IE aan te maken, zodat 'ie bij het ene profiel bijvoorbeeld proxy 1 en bij 't andere profiel proxy 2 gebruikt.

Ik gebruik m'n laptop zowel op m'n werk als thuis. De proxy op m'n werk is anders dan die ik thuis heb. Kan thuis de naam wel gelijk maken aan de naam op m'n werk gebruikt wordt, maar de poorten lukt me niet.

Nu moet ik steeds bij de opties de proxy goed instellen afhankelijk van werkplek.

Wacht met smart op een antwoord...
 
Onder XP zou dat wellicht moeten kunnen via instellingen gebruikers(profielen). Verder kan ik je niet helpen. Misschien is het een idee om bijv. 2x IE te installeren, en sommige namen te wijzigen, zodat je 2x een snelkoppeling hebt naar IE1 en bijv IE2. Ben niet echt duidelijk, zeker?
Anders, overweeg 'ns netscape ofzo te installeren, zodat je via 2 browsers toegang hebt tot internet.
suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan