2 keline boxjes op tv ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
hallo ik heb een Philips spa 5300. en zoals jullie al lazen i neen ander topic hoe ik deze met de tv kan verbinden kwam ik als antwoord op de ze stekker 2x Tulp > 1x female jack 3,5mm. maar ik wou even testen met de 2 kleine boxjes de witte en de rooie die naar de sub woofer gaan. die boxjes heb ik in de audi van de tv gedaan maar er kwam geen geluid uit. nu ben ik bang als ik de stekker koop. dat die het niet zal doen. even voor de duidelijk heid ik koop een 2x Tulp > 1x female jack 3,5mm in die Femal 3,5mm doe ik de 3.5mm die naar de pc moet vnaaf de subwoofer. de witte en de rooie doe ik dan in de audio ingang van de tv

Uuhm ik heb vandaag een 2x tulp en dan een female 3,5mm adapter gekocht. de witte en de rooie van die Female adaprter heb ik in de tv gedaan. ik die doe 3.5mm van mijn subwoofer in de femae adapter. de 2 kleine boxjes sluit ik aan op de subwoofer. maar toch krijg ik nog steeds geen geluid

nou kij keht probleem is wij hebben een Lg 42pq2000 en die heeft geen audi out. ik had een jvc camera gekocht en daar zat een converter in. voor witte en rooie tulp audio en video geel. dan kun je selecteren f je in of out wil dus de speakers doen het gewoon

Sorry, maar lees zelf je vraagstelling eens terug. Ik kan me redelijk voorstellen dat een ander hier vrij weinig van snapt.

Als de tv geen audio uit heeft dan gaat het aansluiten van je boxjes ook niet werken. Waarschijnlijk probeer je ze nu aan te sluiten op een AV ingang op de tv, en dat werkt niet, ook niet met converters.

nou wel dus ik heb de een 2x tulp female 3,5mm adapter gekocht daar de 3,5mm male van de subwoofer in gedaan. de 2x tulp heb ik in de converter gedaan. en geselecteerd als out nou eht werkt dus dus dit heb i kgedaan

3,5mm van de subwoofer in de 3,5mm female ingang die leiden naar een witte en een rooie tulp die heb ik in de converter gedaan. en klaar maar gee ngezeur meer het is afgelopen het werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan